בעולם

האנטישמיות מחריפה: בפעם השנייה החודש פסל אנה פרנק הושחת

האנטישמיות באירופה ממשיכה להרים את הראש: מתחילה המלחמה, נראה שאנדרטאות ברחבי הגלובוס ובאירופה בפרט, הפכו ליעדים נוחים להשחתה על ידי פרו-פלסטינים. כעת, בפעם השנייה החודש פסל אנה פרנק באמסטרדם הושחת כשרוסס עליו גרפיטי פרו-פלסטיני | כל הפרטים
מערכת ice | 
אנטישמיות בעולם (צילום יוטיוב/ כאן 11)
מתחילת המלחמה, נראה שרמת האנטישמיות ברחבי העולם ממשיכה להרים את הראש. כעת, בפעם השנייה רק החודש אלמונים השחיתו פסל לזכרה של הנערה אנה פרנק שנמצא בפארק באמסטרדם. בדומה לפעם האחרונה שהפסל הושחת לאחר שאלמונים ריססו עליו את המילה עזה. 
נדמה שאתרים להנצחת קורבנות השואה ברחבי העולם ובאירופה בפרט, הפכו למוקד נוח להשחתה על ידי פרו-פלסטינים. מפרוץ המערכה, שורה של אתרים בהם פסלה של אנה פרנק, הנערה היהודייה שנספתה בשואה והתפרסמה בשל היומן שכתבה בתקופת המלחמה.
 
האירוע הפך לדבר שבשגרה גם בגרמניה כאשר רק בחודש שעבר, הרשויות בברלין דיווחו  שאנדרטת השואה בעיר החולשת על פני שטח של כ-19 אלף מ"ר בסמוך לשער ברנדנבורג ולמיקום שבו שכן בעת השלטון הנאצי משרדו של אדולף היטלר, כוללת אלפי קוביות בטון הנראות כבית קברות ענק בלבה השוקק של העיר הושחתה בשנית.
 
במהלך חודש מאי בפריז, הושחתה האנדרטה בעיר שהוקמה לכבודם של תושבי העיר שזכו לתואר חסידי אומות העולם, כאשר נצבעו טביעות ידיים אדומות מתחת לשלט המציין את שמותיהם של אזרחי צרפת שסייעו ליהודים במלחמת העולם השנייה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה