בעולם

טרגדיה: מטוס התרסק על כביש מהיר ועלה בלהבות. צפו בתיעוד הקשה

מטוס קל התרסק על כביש מהיר בפלורידה לאחר שניסה לבצע נחיתת חירום. האירוע המצער גבה את חייהם של שני אנשים, וסביר להניח כי הוא נגרם כתוצאה מכשל במנועים. עדת ראייה שיתפה: "זה היה כמו סרט, שניות בין חיים למוות"
מערכת ice | 
מטוס התרסק (צילום צילום מסך יוטיוב)
טרגדיה בפלורידה: מטוס קל שנשא עימו חמישה אנשים התרסק על כביש מהיר בסביבות השעה 15:15 ביום שישי האחרון. המטוס יצא מנמל תעופה באוהיו בסביבות השעה 13 בצהריים, והיה אמור לנחות בנייפלס שבדרום מערב המדינה. לאחר שהמטוס עלה בלהבות התגלה כי שניים מהנוסעים לא שרדו ונהרגו במקום.
ע"פ סוכנות הידיעות AP, המטוס הקטן התנגש במכונית לאחר שניסע לבצע נחיתת חירום. המועצה האמריקנית לביטחון התחבורה הודיעה כי: "מידע ראשוני הראה כי הטייס שלח אותות חירום בטענה יש כשל במנועים, בעת שניסה לבצע נחיתה בשדה התעופה של העיר נייפלס". בריאנה ווקר, שנסעה על כביש המהיר בזמן ההתרסקות, אמרה שהיא ראתה את כנף המטוס גוררת את המכונית שלפניה.
  
בהמשך היא הוסיפה: "היה מדובר בשניות בודדות שהפרידו בנינו לבין המכונית שהתרסקה. המטוס הזה עבר מעל ראשינו בסנטימטרים. הוא סטה ימינה והחליק על פני הכביש המהיר. זה הרגיש כמו בסרט, שניות בין חיים למוות". בעקבות האירוע המזעזע, הכבישים באזור נסגרו לתנועה וחקירה נפתחה במטרה להבין את הנסיבות המדויקות שהובילו להתרסקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה