רכילות עסקית

חברת הביטוח המובילה רושמת הישג נפלא: זה הפרס שקטפה

קבוצת "איילון ביטוח" זכתה במקום הראשון בתחרות המצוינות במשאבי אנוש לשנת 2023. איריס טנצר, סמנכ"לית ומנהלת אגף משאבי אנוש של החברה: "חשוב לנו להביא לידי ביטוי חדשנות שמגיעה מתפקידנו כמובילי הטמעת תרבות, מתוך הבנה שהשינוי העסקי והתרבותי שזורים זה בזה"

מערכת ice |  1
קבוצת איילון ביטוח (צילום shutterstock)
היום (שלישי), הודיעה קבוצת "איילון ביטוח" על זכייתה במקום הראשון בתחרות המצוינות במשאבי אנוש לשנת 2023. ארגון "משאבי אנוש ישראל" בחר במהלך שהחברה הייתה אחראית עליו, "עדכון ה-DNA באיילון", כמהלך מעורר השראה.
אותו הישג של החברה, זיכה את קבוצת "איילון ביטוח" במקום הראשון בתחרות השנתית בקטגוריה של "תהליכי שינוי חוצי ארגון – ארגונים קטנים/בינוניים". התחרות, שנערכת כל שנה ע"י ארגון "משאבי אנוש ישראל", בחרה בקבוצת "איילון ביטוח" למקום הראשון בשל תוצאות השינוי הארגוני שהציגה בשנה האחרונה, בהובלת המנכ"ל, שהשפעתו ניכרת גם על התוצאות העסקיות.
 



צוות השיפוט של התחרות, בראשותה של ד"ר שלומית קמינקא, הגדיר את המהלך של איילון כמהווה מודל לחיקוי והשראה לקהילת משאבי האנוש בישראל. איריס טנצר, סמנכ"לית, מנהלת אגף משאבי אנוש של קבוצת "איילון ביטוח" סיפרה על ההישג המרשים: "אנו גאים על הזכות לקחת חלק בתחרות חשובה זו, ומודים לכל אחד ואחת מן העובדים והעובדות שלנו על תרומתם לזכייתנו במקום הראשון".

עוד הוסיפה טנצר כי "כחברת ביטוח ופיננסים מהמובילות בישראל, היה חשוב לנו להביא לידי ביטוי חדשנות שמגיעה מתפקידנו כמובילי הטמעת תרבות, מתוך הבנה שהשינוי העסקי והתרבותי שזורים זה בזה".

 איריס טנצר, סמנכ"לית ומנהלת אגף משאבי אנוש - קבוצת "איילון ביטוח" (קרדיט: ניר שמיר)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוח חדשה של מצוינות בחברה בכל תחום. שאפו למנכל המוביל (ל"ת)
    ג 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור