רכילות עסקית

חברת ביוגרופ: "טיפול חדשני ישתיל עצם אנושית לפצועים"

בעקבות מלחמת חרבות ברזל: חברת הביוטכנולוגיה הישראלית בונוס ביוגרופ, הקימה צוות מיוחד להנגשת טיפול באמצעות טכנולוגיית 'בונופיל' המאפשרת שיקום והבראת עצמות גפיים ופנים

מערכת ice | 
שי מרצקי מנכ"ל בונוס ביוגרופ (צילום יחצ)
חברת הביוטכנולוגיה הישראלית בונוס ביוגרופ, נרתמת למאמץ בטיפול בתושבים ובחיילים שנפצעו בעקבות המלחמה בעזה. החברה הקימה צוות להנגשת הטיפול באמצעות בונופיל, טכנולוגיה המאפשרת שיקום והבראת עצמות גפיים ופנים, חוסרי עצם, ושברים לא מאוחים.
הטיפול בבונופיל מתבצע באמצעות שתל עצם חי, המיוצר מתאים של המטופל עצמו, ומושתל בתוך חסר העצם. השתל מאפשר התחדשות ושחזור של העצם, ללא צורך בקצירת עצם מגופו של המטופל. הטיפול מאפשר קיצור משמעותי של זמן ההחלמה וחזרה מהירה לתפקוד נורמלי, תוך צמצום הסיכון לדחיית השתל.
הטיפול ניתן במסגרת מחקר רפואי פורץ דרך באישור משרד הבריאות, בבתי חולים מובילים בישראל. לאחר ההשתלה, מתבצע מעקב אורתופדי צמוד אחר תהליך הריפוי במשך שנה.
מנכ"ל החברה, ד"ר שי מרצקי, אמר: "אנו עושים כמיטב יכולתנו כדי לסייע לפצועים בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר. בונופיל היא טכנולוגיה חדשנית עם פוטנציאל משמעותי לשפר את איכות הטיפול בנפגעי טראומה. אנו מקווים כי בדרך זו נוכל להקל על הסבל של הפצועים ולהעניק להם הזדמנות לחיים טובים יותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה