רכילות עסקית

בנק מרכנתיל במהלך ענק: כך עזר לקשישים להגיע לטיפול רפואי

בנק מרכנתיל תרם אמבולנס לעמותת "סביונים" שמספקת שירות היסעים למוגבלי תנועה, חולים, קשישים ועוד שצריכים סיוע בהגעה לטיפולים הרפואיים שלהם. בעזרת התרומה תוכל העמותה לסייע גם לחברה הערבית
מערכת ice |  1
תרומת מרכנתיל לסביונים (צילום point of you)
בנק מרכנתיל חושף היום כי תרם לעמותת "סביונים" אמבולנס במטרה לסייע למוגבלי תנועה, חולים וקשישים להגיע בקלות לטיפול רפואיים. העמותה מספקת הסעות ושינוע ללא עלות למאות חולים, מוגבלי תנועה, חולי דיאליזה, חולים אוניקולוגיים, ניצולי שואה ועוד.
השירות של העמותה מתפרס במרכז ובצפון הארץ, וכעת בעזרת התרומה של מרכנתיל העמותה התרחבה גם לישובים בחברה הערבית. כמו כן, בימים אלו העמותה פועלת כדי לרכוש אמבולנס נוסף שישרת גם את תושבי הדרום.
שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל, ציין: "בנק מרכנתיל חרט על דגלו ערכים חברתיים של התנדבות, תרומה ועשייה למען הקהילה. תרומת הבנק ל'סביונים' היא חלק מדרכנו להקניית ערכים אלה ולשם הבעת הוקרה על השירותים החשובים שהעמותה מספקת. ללא השירותים של העמותה, רבים מבעלי המוגבלויות לא היו מסוגלים להגיע לטיפולים רפואיים. עבור אלה שאין להם יכולת שינוע או גישה לתחבורה, השירותים החיוניים של 'סביונים' מגשימים צורך יסודי ועוזרים להם לקבל את הטיפול הרפואי שהם צריכים".
ישעיהו מנת, יו"ר עמותת סביונים, הוסיף: "אני פוגש מידי יום חולים ומוגבלי תנועה ששירות השינוע שלנו לקבלת סדרת טיפולים מציל ומשפר את איכות חייהם. זה נותן לי את הכוח להמשיך בפעילות שכולה התנדבות למען החולים ומוגבלי התנועה. לא יכולנו להמשיך פעילות זו לבד, ובזכות תרומתו הנדיבה של בנק מרכנתיל והמנכ"ל מר שוקי בורשטיין, נוכל להמשיך ולהרחיב את מעגל הסיוע גם למוגבלי תנועה בחברה הערבית במחוז מרכז וצפון". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חומר למחשבה!!!!
    אנצי! 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לבנק דסקונט כל כך אכפת מהחלשים, למה הוא לא משתמש בכוח שלו כדי להשפיע על הממשלה שתעלה לנכים ולקשישים את הקצבאות!!!!
    סגור