רכילות עסקית
למנהלי עסקים: איך מגדילים מכירות בזמן משבר כלכלי?
קרן אינסייט פרטנרס (Insight Partners) ערכה אירוע מיוחד לעשרות מנכ"לים של סטארט-אפים בשלבים מוקדמים. האירוע התמקד בבניית אסטרטגיות מכירות וצמיחה על רקע המשבר הכלכלי
קרן אינסייט פרטנרס (Insight Partners), המשקיעה הגדולה בהיי-טק הישראלי, ערכה אמש (שני) אירוע מיוחד לעשרות מנכ"לים של סטארט-אפים בשלבים מוקדמים. האירוע התמקד בבניית אסטרטגיות מכירות וצמיחה על רקע המשבר הכלכלי; המפגש כלל הרצאות ופאנלים שעסקו בבניית מנוע מכירות אפקטיבי, מדידת אסטרטגיית ה-go-to-market ועצות פרקטיות מיזמים מובילים בתעשייה.
האירוע נערך כחלק מהפעילות הענפה של Onsite – צוות ייעודי של אינסייט המונה יותר מ-140 מומחי שיווק, מחקר ופיתוח, כוח אדם ופיננסים, שמעניקים ליווי מתמשך וייעוץ מקצועי לחברות הפורטפוליו של הקרן. אינסייט, התומכת ביותר מ-200 חברות בשלבים מוקדמים ולמעלה מ-400 חברות בשלבים מאוחרים ברחבי העולם, הציגה באירוע אסטרטגיות מבוססות ניסיון ונתונים להרחבת המכירות ולצמיחה משמעותית.
שלושת ההמלצות המרכזיות שעלו מההרצאות היו:
-סטארט-אפים בשלבים מוקדמים נדרשים להיות ממוקדים מאי פעם באסטרטגיית ה-go-to-market והמכירות שלהם, לנוכח התנאים המאתגרים בשוק. חשוב לבצע הערכה של פעילות החברה באופן תדיר, על מנת לזהות הזדמנויות חדשות לצמיחה ולהבין כיצד הסטארט-אפ ממוצב בתעשייה.
-יזמים ומנהלי המכירות צריכים להשקיע בהבנת קהל היעד של המוצר שלהם, דרך איסוף תובנות מהלקוחות וניתוח תהליכי המכירה, בין אם הסתכמו או לא הסתכמו ברכישה. היזמים המליצו למנכ"לים הצעירים לפנות באופן ישיר ללקוחות ובלתי אמצעי ללקוחות על מנת לבקש פידבק כן על התהליך.
עוד ב-
-חשוב לייצר ללקוחות החדשים מעבר "חלק" בין צוותי המכירות לצוותי קשרי הלקוחות – ולדאוג להמשכיות בין שני הצוותים. אנשי קשרי הלקוחות חייבים לשמור על אותה רמת מעורבות, יעילות ותגובתיות שמאפיינת את צוותי המכירות, גם לאחר שהרכישה הושלמה, משום שכך הם ישפרו את שביעות הרצון של הלקוחות והנאמנות שלהם למוצר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה