רכילות עסקית
מנכ"ל שופרסל אונליין: "הארגון שלנו מתמקד בלחזור ליסודות"
מעל 1,000 מבכירי תעשיית הסחר האלקטרוני בישראל השתתפו בוועידת. ה- Go E-Commerce המתקיימת השנה זו הפעם העשירית. צביקה ביידא, מנכ"ל שופרסל אונליין: "הארגון שלנו מתמקד כמו כל העולם לחזור ליסודות, לחזור לבסיס. בסופו של דבר ניהול חוויית הלקוח והשימור של מה שקיים זה האתגר הכי גדול. יותר התמקדות במה שיש, איך עושים את יותר טוב עם הלקוחות הקיימים".
ענף המסחר האלקטרוני הוא אחד הענפים הצומחים בישראל ובעולם. טכנולוגיות פורצות דרך, שחקנים חדשים, חוויית לקוח שמשתכללת ועוד. לצד ההזדמנויות האדירות, ישנם גם אתגרים גדולים. על כל ההיבטים הללו דנו בוועידת ה- Go E-Commerce ביוזמת SE SUMMIT EXPERTS המתקיימת השנה זו הפעם העשירית וכינסה כ-1,200 מבכירי התעשייה בישראל.
צביקה ביידא, מנכ"ל שופרסל אונליין, אמר היום בוועידה: "הארגון שלנו מתמקד כמו כל העולם לחזור ליסודות, לחזור לבסיס. בסופו של דבר ניהול חוויית הלקוח והשימור של מה שקיים זה האתגר הכי גדול, ולא הרדיפה אחרי הלקוח הנוסף. הדבר השני זה קידום של תפעול אוטומטי, תפוקה יותר גדולה שגם משפרת את חוויית הלקוח. כלומר פחות צמיחה ורדיפה אחרי הלקוח החדש, אלא יותר התמקדות במה שיש, איך עושים את יותר טוב עם הלקוחות הקיימים".
ביידא הוסיף: "הרבה מהעבודה שלנו מבוססת על נתונים. האתגר הוא שהמקורות מרובים ויש הרבה מידע ואז השאלה איך לנהל את זה. בסוף האתגר הוא לדעת לנצל את הזמן בצורה אפקטיבית, להשתמש באופן יעיל בנתונים בלי להיות אובססיבי עליהם. לצד התבססות על המידע, צרך לדעת איך להסתכל על המידע וגם לסמוך על ה- common sense".
דניאל בירן, מנהלת מחלקת פיתוח עסקי שווקים גלובאליים ב- eBay הוסיפה: "אחד האתגרים המשמעותיים בשוק מאוד רווי ותחרותי הוא להמציא את עצמנו מחדש, לגבש מה האסטרטגיה שהיא הדור הבא שלנו. אם פעם היינו במרדף אחרי הכל, היום המיקוד שלנו הוא לא למכור הכל אלא למצוא את הקטגוריות שאנחנו הכי חזקים בהן, למצוא את אלה שיש לנו יתרון בהן".
ניל אדמוני, מנכ"ל ומייסד אדמוניס שיתף בנתונים: "בשנת 2013 3% מסך המכירות בישראל הן באונליין. השנה, בשנת 2023, אנחנו עומדים כבר על 15%, שזה אומר 100 מיליון חבילות לצרכן הישראלי בשנה. מידע על פריט בודד הם דינאמיים ומשתנים בממוצע יותר מ- 35 פעמים בשנה".
אסף לסנר, מנהל הפעילות ב- Smoove: "חנות דיגיטלית שלא מייצרת Flow נכון לרכישה אצל הלקוח לא תעבוד. הרוב המכריע משקיעים את רוב המשאבים בלייצר תנועה חדשה לאתר, ולא מספיק בתהליכי שימור שמייצרים לנו את ההכנסות היעילות ביותר. בפועל הגדלת אחוז של לקוחות חוזרים ב- 5% מוביל להגדלת הרווחים בין 25%-95% ולכן החשיבות בהשקעה בשימור".
אמיתי חיון, מנכ"ל Brilliance: ״אין ספק שהגולש הישראלי שנכנס לאתרי איקומרס הישראליים מצפה לקבל חוויה ייחודית בשבילו בדיוק כמו שהוא מקבל באתרים הבינלאומיים ולכן האתרים בישראל צריכים להשתמש בכלים טכנולוגיים כדי לייצר חוויה ייחודית זו״.
עוד ב-
עוד נכחו בועידה במלון דוויד אינטרקונטיננל בתל אביב: מיכאל מיטרני, סמנכ"ל איקומרס ושיווק בסופר-פארם אונליין; דניאל בירן, מנהלת מחלקת פיתוח עסקי שווקים גלובאליים ב- eBay; שירי כהן, מנהלת יחידת איקומרס בקוקה קולה; אוהד מימון, מנכ"ל HYP; אמיתי חיון, מנכ"ל Brilliance ; יניב בן טובים, מנכ"ל משותף של HFD; אביטל ברוב שטרית, מנהלת הועידה העשירית של SE SUMMIT EXPERTS ונטלי זיו, ראש מערך תקשורת מדינות צומחות בטיקטוק שהנחתה את הועידה. בתום הוועידה גם ניתנו פרסים במספר קטגוריות למצטייני התעשיה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה