רכילות עסקית

"כאילו רוצה להתחבא": המופע המביך של המלך צ'ארלס

כשהוא מוביל בפעם הראשונה את בני המלוכה לכנסייה לחגיגות הפסחא, המלך נראה "מתוח" והפגין "חרדה" - כך לפי מומחית לשפת גוף שניתחה את האירוע

מערכת ice |  7
ביום ראשון האחרון, הגיעו בני משפחת המלוכה לקפלת סנט ג'ורג' בווינדזור כדי להשתתף בטקס של חג הפסחא. המלך צ'ארלס, אשתו המלכה קמילה, הנסך וויליאם, קייט מידלטון, ושלושת ילדיהם - ג'ורג', שארלוט ולואי.
אך מעבר לתלבושות היפות והססגוניות, תשומת הלב הפונה דווקא להתנהגות של המלך בטקס. מומחית לשפת הגוף ג'ודי ג'יימס, ניתחה את תנועותיו של המלך צ'ארלס ואמרה כי הן מציגות אי-נעימות מסויימת בטקס. 

ג'יימס סיפרה ל-Mirror שהמלך צ'ארלס הראה "חרדה" כשנכנס לקפלה, כשהוא מסובב ומצמיד את ידיו. המומחית עוד הוסיפה שנראה כאילו הוא רוצה "להסתתר", בגלל שהכניס את היד שלו לכיס הז'קט. "המתח היה גלוי בשפת גופו של צ'ארלס", אמרה ג'יימס, "כשגבותיו זועפות, הוא דחף יד אחת לכיס הז'קט שלו כאילו יש לו רצון להתחבא, ואז הוא התפתל והצמיד את ידיו במחווה של חרדה כלשהי כשנכנס לקפלה". 
בניגוד אליו, הנסיך לואי ואמו קייט דווקא זכו למחיאות כפיים. הנסיך ג'ורג', בנם הבכור של וויליאם וקייט, הלך לפני הוריו ואחיו בדרך לכנסייה, כשהנסיכה שרלוט החזיקה את ידו של אביה ולואי הקטן החזיק את ידה של אמו. הפעם לואי, שהיה לבוש באלגנטיות עם חליפה ועניבה, גרם לאמו הנסיכה מוויילס "לחוש גאווה", לטענת ג'יימס. 
"נדמה היה שבפתאומיות החלו מחיאות כפיים חמות לקייט ולואי, כאשר מעריצים רבים כנראה זוכרים את התנהגותו השובבה ביובל הפלטינום של המלכה בשנה שעברה, ומעוניינים לשבח את שפת הגוף הרצינית ואת ההתנהגות הטובה שלו כאן", הוסיפה ג'יימס. "כשהוא פסע החוצה והציץ בביטחון במעריצים, קייט השפילה מבט אל בנה ואז הרימה אותו בחיוך של גאווה, שהוביל לחיוך רחב אצל ההמון".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    היא מהתחת
    חי 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנתחת בתחת אנשים חולים בראש
    סגור
  • 4.
    מנתחת שפת גוף לידיעתך צארלס שם כבר שנים את ידו בכיס וגם
    יש גבול לשפת הגוף 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביו פיליפ וגם צארלס וגם וויליאם שמים ידם בכיס כולל הארי . אז אם באנגליה צוחקים על מה שנהיה אצלם קוראי שפת גוף בשפע מגיע להם הכבוד המפוקפק הזה חקוראי שפת הגוף.
    סגור
  • 3.
    דומה ללטאה (ל"ת)
    ענת 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז מה אמרת בזה? כלום! (ל"ת)
    חיפאית 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    המלך צ'רלס
    א.ב. 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי יש למלך בעיה רפואית המתבטאת באצבעותיו. כבר נראו תמונות עם אצבעות נפוחות ואדומות ממש כמו נקניקיות. כנראה שהוא עובר טיפולים אבל אולי יש לו תחושות לא נעימות בידים ולכן הוא מעסה את אצבעותיו. המלך רצה גם לוותר על המלכות למען בנו ויליאם אבל קמילה לא נתנה לו לוותר. האיש כנראה מרגיש לא טוב.
    סגור
  • 1.
    הנסיך הקטן הכי מתוק כל היתר מתכוננים למלוכה
    רחלי 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקטן השובב הכי כובש
    סגור
  • זה הגיל (ל"ת)
    אי 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור