רכילות עסקית

דני קושמרו וריטה מבלים ביחד: מי הצטרף אליהם?

דני קושמרו, ריטה, רותם כהן ואקי אבני למען ילדים חולי סרטן, הערב המרגש התקיים בביתו של מפיק העל אלירן ברדוגו ובו לקחו חלק פעיל אנשי תרבות בולטים לצד חבר הנאמנים של העמותה
מערכת ice | 
דני קושמרו מהדורת החדשות 12 (צילום N12)
עמותת "גדולים מהחיים" קמה בשנת 2000 על ידי הורים שילדיהם חלו בסרטן, מתוך זיהוי צרכים ייחודים שמתעוררים בזמן התמודדות עם המחלה והשיקום ממנה. מטרתה המוצהרת הינה שיפור איכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם בכל הארץ.
אמש (ראשון) התקיים ערב ייחודי במינו ובו קיימה עמותת "גדולים מהחיים" ערב העמקת קשרים והיכרות עם פעילויות העמותה. מטרת הערב הייתה לחשוף את העמותה לאישים שונים, ולהציג את שלל מרכיביה ופעילותיה השונות.
הערב המרגש התקיים בביתו של מפיק העל אלירן ברדוגו ובו לקחו חלק פעיל אנשי תרבות בולטים כמו דני קושמרו, ריטה, רותם כהן ואקי אבני לצד חבר הנאמנים של העמותה בראשות יו"ר חבר הנאמנים אריה בכר ולצידו קלוד ברייטמן, ברנרד רסקין, דליה ואפי שטנצלר, שרון איילון ועוד.

רק לפני שלושה שבועות, ביוזמת עמותת "גדולים מהחיים", המסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, נערך לראשונה בעולם כנס משפחות של ילדים עם גידולי ראש, אשר עסק בטיפולים החדשניים שנוספו בשנים האחרונות, המחקרים פורצי הדרך וכיצד ניתן להקל על ההתמודדות של החולים והמשפחות. זהו הכנס הראשון מסוגו בעולם למשפחות של ילדים עם גידולי ראש והתקיים במעמד יו"ר איגוד רופאי הילדים ומנהלת בית החולים לילדים ברמב"ם, שיפרה אש, ומנכ"לית עמותת גדולים מהחיים, סו שדות. הכנס בהנחיית שרון איילון יתקיים בבית מייקרוסופט, שגם נותנת חסות לאירוע ביחד עם רוש פרמצבטיקה, ויכלול אנשי רפואה, רווחה ומשפחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה