רכילות עסקית

עברי לידר מרגש באירוע הצדעה לפצועי צה"ל ונפגעי פעולות איבה

אמש התקיים בחוות רונית אירוע ההצדעה המסורתי לפצועי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה המשתקמים בבית לוינשטיין, כשעל החלק האמנותי הופקד עברי לידר. האירוע נערך זו השנה ה-40 ברציפות
מערכת ice | 
עברי לידר (צילום מוטי קמחי)
מצדיעים לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה שהקדישו את גופם ונפשם במערכות ישראל ומשתקמים בבית לוינשטיין: אתמול (ראשון) התקיים בחוות רונית אירוע ההצדעה המסורתי המתקיים זו השנה ה-40 ברציפות, והפעם לווה בהופעה של עברי לידר.
עידן קלימן, יו״ר ארגון נכי צה"ל אמר באירוע: "אנו מודים לבית החולים בית לוינשטיין הקולט את הפצועים והמתמודדים בהצלחה ודואג לחברים שלנו המגיעים במצב קשה ומסייע להם בשיקום לאורך כל הדרך. תודה על העבודה של אכ״א, מערך הנפגעים ומשרד השיקום בתמיכתם בפצועים זה לא ברור מאליו״.
חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום בית לוינשטיין: ״אנחנו גאים לראות אתכם משתקמים. תודה שאתם משמחים אותנו ביום הזה ונותנים לנו אור. כל אחד מכם הוא אור. שיש לו משמעות בחיים, בעשייה״.
תא"ל יורם כנפו רמ"ד אכ״א: ״בית לוינשטיין קשר את גורלו עם צה"ל מששת הימים עד היום. תודה גדולה והערכה עצומה לבית החולים וארגון נכי צה"ל. לכם היושבים באתי לומר לכם תודה בשם צה"ל, תודה על הדרך בה בחרתם, להתגבר על מכשולי הגוף. אתם מגשימים בכל יום את רוח צה"ל ומשימתו - ניצחון ולפעול באומץ לב, לדבוק במשימה״.
חיים ברוידא ראש עיריית רעננה: ״פעמים רבות אני נשאל מה זה בית לוינשטיין עבורי. אני חוזר אל שנת 1993 כשמלאו 20 שנה לבית החולים, התבקשתי על ידי רם אורן לכתוב כתבה. הפגישו אותי לראיון עם שריונר, פצוע אנוש מששת הימים, אריק שומרת. בזכות בית לוינשטיין היום שמו הולך לפניו בארץ וגם בעולם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה