רכילות עסקית

הראפר דרייק מציג: אוסף שעונים בכ-12 וחצי מיליון דולרים

אוסף השעונים של דרייק אינו דומה לאוסף של אף אחד אחר, עד כדי כך שמגזין GQ טוען שזה עשוי להיות אוסף שעוני היד המרשים ביותר בעולם. רולקס וריצ'רד מיל הם רק חלק מהמותגים בקולקציה המטורפת הזו, עמוסת ההוצאות המיוחדות והאריזות בהזמנה אישית 
מערכת ice | 
דרייק
הראפר הקנדי המצליח דרייק הוא אספן אמיתי, שאוהב לאסוף דברים יפים ויקרים. יש לו אוסף מכוניות מדהים, עם דגמים יוקרתיים מבוגטי ועד למבורגיני. הוא מחזיק גם בקולקציית תכשיטים מרשימה עם שלל יהלומים וקריסטלים.
אבל המקום שבו הוא באמת רציני הוא אוסף שעוני היד שלו, שהוא בעל ערך גבוה עד כדי גיחוך ושווה לפי ההערכות יותר מ-12 וחצי מיליון דולרים. זה אוסף עמוס במותגים כמו רולקס ואודמר פיג'ה, עם קופסאות שעונים מפוארות בהתאמה אישית. 
אוסף השעונים של דרייק אינו דומה לאוסף של אף אחד אחר, עד כדי כך שמגזין GQ טוען שזה עשוי להיות אוסף שעוני היד המרשים ביותר בעולם. לדרייק כספים ונכסים בערך כולל המוערך בכ-180 מיליון דולרים, אז הוא בהחלט יכול לנהרשות לעצמו את זה.
הנה כמה דוגמאות לפריטים מרשימים מקולקציית השעונים של דרייק שהוא ענד לאורך השנים:
רולקס זהב לבן 18 קראט: דרייק אוהב כדורסל ולאחרונה הוא נצפה במשחק צנוע בליגת העל הקנדית, כשהוא מעודד לא אחר מאשר את חברו הטוב ועמיתו הראפר ג'יי קול, השואף להיות שחקן כדורסל. הוא ענד שעון משובץ עם חוגה המתהדרת בשמונה יהלומים בחיתוך בגט ושני אבני ספיר בחיתוך בגט, ויהלומים כסמני השעה. עם זאת, לא סיימנו שם, מכיוון שיש גם את העניין הקטן של 48 יהלומים בחיתוך עגול סביב הלוח.
רולקס זהב צהוב 18 קראט: חודש קודם לכן, במשחק NBA של ה-Raptors, דרייק נצפה כשהוא עונד שעון זהב צהוב 18K. חוגת הטורקיז היא גולת הכותרת, וכך גם הלוח המשובץ יהלומים והיהלומים העוברים דרך הצמיד. 

ריצ'רד מיל RM011: דרייק אוהב לפעמים לגוון את הרולקס האהוב עליו. אחד המותגים שהוא נהנה ממנו הוא ריצ'רד מיל, המפורסם בייצור שעונים יוקרתיים במיוחד עם צורות מוזרות ועבודות פנימיות מופלאות. הדגם המסוים הזה כולל חוגה עמוסה במידע, קוטר גדול ובלעדיות אולטימטיבית. הבלעדיות הזו נובעת מהעובדה שריצ'רד מיל יצר רק 100 חלקים מהדגם הזה. באופן לא מפתיע, דרייק היה אחד מ-100 ברי המזל ששמו את ידם על אחד מהשעונים הללו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה