רכילות עסקית

אלה החברות שהתגייסו לפעילות מרגשת ליום המעשים הטובים

מדיקל סנטר שיפצו וצבעו, באחוזת פולג תרמו לאוכלוסיות נזקקות, באלעד מערכות תרמו ביגוד ומשחקים לפליטים מאוקראינה ובמלונות מטיילים ניקו אשפה שהצטברה בנהר הירדן. קבלו קולקציה מרשימה עם שורה תחתונה מנצחת: מעשים טובים
מערכת ice | 
אחוזת פולג מתנדבת בלקט ישראל (צילום תמי זסלבסקי)
פעילות התנדבותית מרגשת ורחבת היקף התבצעה ברחבי הארץ לכבוד יום המעשים הטובים שחל אתמול (שלישי).
כ-20 מתנדבים מצוות עובדי בית החולים הרצליה מדיקל סנטר הגיעו לשפץ ולצבוע שני בתי חיילים בודדים המתגוררים בהרצליה (בכל בית - מספר חיילים). העבדים סיידו את הבתים, שיפצו, ולאחר מכן השלימו ציוד וריהוט- כל זאת על מנת לאפשר לאפשר להם סביבת מגורים נעימה ומפנקת. צוות בית החולים יצר קשר עם מספר ספקים שהסכימו לתרום ריהוט חדש - וחלק מהעובדים כבר בחרו ביחד עם החיילים סלון חדש, ריהוט גן, מכשירי חשמל ועוד.
צוות עובדי אחוזת פולג - דיור מוגן יצא לפעילות התנדבותית בלקט ישראל. הצוות מיין עודפי חקלאות שבמקום להיזרק נתרמים לאוכלוסיות נזקקות. הפעילות התקיימה במרכז הלוגיסטי של לקט ישראל. בנוסף לפעילות זו, אספו דיירי האחוזה, בבזאר מיוחד שנערך לקהל הרחב, כספים לעמותות שונות ובתי נוער בסיכון שונים ביניהם בית השאנטי.
רשת מלונות מטיילים בגליל, גייסה את העובדים וילדיהם לניקוי נהר הירדן מאשפה שהצטברה שם על ידי מטיילים באזור. בת חן ישועה, מנכ"ל הרשת: "מדובר באחד האזורים היפים ביותר בארץ, חבל לנו שמגיעים ומשאירים אשפה באזור, אנו משתדלים לרתום עובדים לנקות ולהסביר למטיילים לכל אורך השנה, להשאיר נקי מאשפה, לא רק ביום המעשים הטובים, חשוב לאהוב ולדאוג לטבע סביבנו".

מלונות מטיילים מנקים את נהר הירדן. צילום: טל פינקלשטיין
האקדמית גורדון ציינה את יום המעשים הטובים בהפנינג חגיגי ומרגש. לאורך כל היום פוזרו ברחבי הקמפוס מסרים חיוביים וברכות, אותם העבירו כולם מאחד לשני. כל משתתף אף רשם מעשה טוב שעשה או שאחר עשה עבורו על טבעת, כאשר צרוף כל המעשים יצר שרשרת ססגונית ומלאה במשמעות. עמדת צילום מיוחדת אפשרה לתעד בווידאו מעשים טובים ברוח אתגר ה- #Faming אשר מעודד הפצת טוב ברשתות החברתיות. עשרות סטודנטים וחברי סגל תרמו דם בעמדה של מד"א וכן רבים נהנו מדוכני מכירה אשר כללו עבודות יד של אנשים מיוחדים מעמותות אקים, אלווין ישראל וצ'יימס ישראל בעמדה ייחודית ניתן היה להירשם למסגרות התנדבות רבות.
צוות הספרייה מכר ספרים משומשים במחיר סמלי, כאשר את כל ההכנסות יעביר לפליטים מאוקראינה וכן ענת ליבנה הציגה את ספרה "זבולון החזיר שאהב את העיר" אשר מסייע להורים לחנך את ילדיהם להתנהגות נאותה מול חזירי הבר בעיר.
אלעד מערכות, חברת התוכנה הגדולה בישראל, הרחיבה את פעילות "יום המעשים הטובים" לשבוע שלם. במהלך השבוע יתרמו עובדי החברה במגוון פעילויות לעמותות שונות בתחומים שונים. במהלך השבוע נפתחו עמדות איסוף ברחבי החברה, בגדים, ציוד, משחקים ומזון עבור פליטי אוקראינה הנמצאים בישראל.

בנוסף, יתרמו עובדי החברה מטבעות וירטואליים מאפליקציית העובדים, אותם תמיר החברה לתרומה כספית עבור בית חולים שדה באוקראינה. עוד בשבוע המעשיים הטובים, יצאו קבוצות של עובדים לפעילות צביעה ושיקום גינה של מקלט נשים שאלעד מאמצת בשנתיים האחרונות.  כמו כן, החברה תארח בבית אלעד בתל אביב פאנל לנשים צעירות  במסגרת מיזם "מסע מגלות עתידות" בו נשים צעירות בשלבי בחירת קריירה מגיעות ונחשפות למקצועות הטכנולוגיים. בסיום השבוע יתנדבו צוותי גיוס ומשאבי אנוש וילוו את עמותת תפוח בהכנה מועמדים לראיונות עבודה.

מדיקל סנטר צובעים ומשפצים
דגן הלוי, מנכ"ל אלעד מערכות: "אנו רואים בערך הנתינה אבן יסוד בהתנהלות החברה עוד מתחילת דרכה של החברה. לכן הרחבנו את יום המעשים הטובים לשבוע שלם של תרומה וסיוע שתורם גם לעובדים לא פחות מאשר לעמותות עצמן. העובדים שמחים להתנדב לימי תרומה השונים ואנו נמשיך להעניק בדרכנו גם בשאר ימות השנה".
כחלק מיום המעשים הטובים, קבוצת זאפ  תיקח חלק מפעילות של עמותת "אלון ואלה". במסגרתה כ-20 עובדי החברה יגיעו לבית הארחה לחיילים בודדים בפתח תקוה. אלו חיילים המגיעים מרקעים שונים בארץ וממדינות שונות. במסגרת ההתנדבות יבלו עובדי החברה זמן איכות עם החיילים, יבשלו יחד איתם ארוחה חמה לכבוד השבת, יעזרו להם במשימות הבית כמו גינון, ניקיון וכד'. קבוצת המתנדבים "אלון ואלה" נולדה בשנת 2014, כיוזמה של אלון בריקמן לסיוע לקהילה, לאחר שנחשף לאחד ממאפייניה הבולטים של הקהילה הישראלית – ערבות הדדית בשעת צרה – והחליט לרתום אותה לעשייה למען האחר. לעמותה כיום למעלה מ- 3,600 מתנדבות ומתנדבים מכל הזרמים בחברה, המעניקים סיוע לזולת בתחומי חיים שונים, כל אחת ואחד כפי יכולותיו, כישוריו ובהתאם לזמנו הפנוי.
כחלק ממערך האחריות החברתית של החברה, לכבוד יום המעשים הטובים וחג הפסח עובדי סיילספורס ישראל, המובילה העולמית בטכנולוגיית ענן ושירותי CRM, יקדישו שבוע להתנדבות על חשבון שעות העבודה, במוקדים שונים ברחבי הארץ. במסגרת שבוע ההתנדבות עובדי החברה ישתתפו בפעילויות מגוונות הכוללות שיתוף פעולה עם מספר עמותות כמו "ונטעת" ויגיעו לבית פתוח לנערות בסיכון בראשון לציון להקמת גינה טיפולית, עמותת "לב כחול" איתה יעשו מגוון פעילויות למען הפליטים באוקראינה.
 
בנוסף, יחד עם "איחוד ההצלה" יקיימו מספר קורסים של עזרה ראשנה לעובדי החברה, יחלקו שוברי מזון לנזקקים יחד עם ארגון "חג שמח" כמו גם הכנה וחלוקת מזון לקשישים ונזקקים עם ארגון "פרויקט כרובית" ושורשים". סיילספורס, הדוגלת בנתינה וחיזוק הקהילות בהן היא פועלת, בנתה מודל התנדבותי במסגרתו, היא מאפשרת לעובדים שלה להקדיש 56 שעות התנדבות בשנה (לפחות) על חשבון שעות העבודה ובמימון מלא של החברה.
כמו כן, כדי להטמיע את ערך ההתנדבות בתרבות הארגונית, סיילספורס פיתחה את מודל ה-1:1:1 הייחודי, בו אחוז אחד מהכנסותיה, כמו גם אחוז אחד מזמן העבודה ואחוז אחד מהטכנולוגיה (המוצרים) שלה, נתרמים לעמותות וארגונים ללא מטרות רווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה