רכילות עסקית

עדן פינס ואושר כהן ביחד? "שרופה עליו, חייב להדביק רומן?"

הדוגמנית סיפרה לגבי הקשר החדש שלה: "אנחנו כל הזמן ביחד, זה נכון. נרקמה חברות שהיא אמנם חדשה וטרייה וכיפית, ואני שרופה על הבן אדם הזה, זה בן אדם זהב, זהב. אנחנו תמיד כזה ב'חבו', אנחנו יוצאים ונהנים מהחיים וכיף כיופק"
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
הזוגיות הבאה של עדן פינס נחשפת? הדוגמנית ומגישת 'לאב איילנד', נכחה אמש (שני) בתצוגת האופנה של טרמינל X בשיתוף צ'יטוס, אבל את כולם סיקרנו השמועות על קשר רומנטי שלה ושל הזמר אושר כהן.
היא עומתה על ידי TMI עם הדיווחים סביבה לאחרונה והיא שאלה: "איזה דיווחים? צולמנו יחד באפטר פארטי? איזה חדשות נרעשות. מה, כשרואים שני אנשים מוכרים יחד, עם עוד מלא אנשים מוכרים יחד, זה נראה שונה? חייב להדביק רומן?"

עוד היא סיפרה לגבי הקשר החדש שלה: "אנחנו כל הזמן ביחד, זה נכון. נרקמה חברות שהיא אמנם חדשה וטרייה וכיפית, ואני שרופה על הבן אדם הזה, זה בן אדם זהב, זהב. אנחנו תמיד כזה ב'חבו', אנחנו יוצאים ונהנים מהחיים וכיף כיופק".
על השאלה "האם יש סיכוי למשהו רומנטי?" ,היא השיבה בשתיקה רועמת והוסיפה למראיינת: "אני לא אוהבת להגיד לא לשום דבר בחיים". רק לאחרונה היא הייתה מאורסת לכדורגלן סקנדינבי עימו הקשר נפסק אחרי כמה חודשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה