השוק

הראל ויזל במהלך מטורף: החטיף האהוב נכנס לעולם האופנה?

שיתוף פעולה חדשני בין צ'יטוס ו-TERMINAL X: קולקציה אופנתית בהשראת החטיף המנומר חושפת פרטים בעיצוב ייחודי וסטייל חם וטרנדי
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום פוקס עריכה אייס)
מותג החטיפים הפופולרי צ'יטוס, מבית שטראוס, משיק לראשונה קולקציית אופנה חדשה בשיתוף פעולה עם אתר האופנה TERMINAL X שבבעלות הראל ויזל. הקולקציה נחשפה בתצוגת אופנה שהתקיימה בהייקו בר, על גג מלון לייטהאוס בתל אביב.
הקולקציה החדשה נוצרה בהשראת החטיף, עם שילוב בין הכתום הנועז של צ'יטוס לנייר הכסוף שבתוך אריזת החטיף. הפריטים עוצבו באווירת Sportwear וכוללים מגוון פריטים לנשים וגברים.

עדן פינס בהשקת הקולקציה (צילום: עדו שמיר)
הקולקציה משקפת את החיבורהין הטרנדים האופנתיים של TERMINAL X לבין הסגנון הייחודי של צ'יטוס, וכוללת צבעים חמים וגוונים ניטרליים בשילוב אלמנטים כתומים.
לירונה ספיבק, מנהלת שיווק, חדשנות וקיימות בחטיבת המלוחים של שטראוס: "הקולקציה החדשה מאפשרת לנו לבטא את החדשנות המוצרית של צ'יטוס גם בעולמות האופנה, תוך שילוב הסממנים הטרנדיים של המותג - מהמנומר ועד הכתום הנועז. ביחד עם TERMINAL X, יצרנו קולקציה שמאתגרת את הגבולות המסורתיים ומשאירה את החותם 'LEAVE YOUR MARK' גם בזירת האופנה הישראלית".

תמונה מצילומי הקולקציה (צילום: דימה טליאנסקי)
דנה עיני, סמנכ"לית אופנה TERMINAL X: "אנחנו מתרגשים להשיק קולקציית אופנה חדשנית וייחודית שעיצבנו ב-TERMINAL X בהשראה ובשיתוף צ'יטוס של שטראוס. לאורך השנה אנחנו מעצבים עשרות קולקציות אופנה מובילות, כאשר החיבור עם חטיף צ'יטוס הוליד חדשנות מוצרית בעצם העיצוב וההשראה לפריטים השונים. השילוב בין הכתום הנועז, דמות הפנתר ועיצוב אריזת החטיף, הביאו ליצירת קולקציה ספורטיבית המחברת לטרנדים העכשוויים בעולם האופנה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה