כסף וצרכנות

שטראוס במהלך מהפכני: זה השינוי המשמעותי שבוצע בחטיף האהוב

שטראוס מכריזה על מהלך מהפכני באריזת החטיף תפוצ'יפס. חברת המזון והמשקאות הבינלאומית משיקה את אריזות החטיפים תפוצ'יפס, דוריטוס וצ'יטוס, אשר מותאמות לאנשים עם לקויות ראייה

מערכת ice |  3
עפרה שטראוס (צילום מסך כאן 11, shutterstock)
קבוצת שטראוס, בשיתוף עם מיזם "שווה פיתוח" ו"מגדל אור עמותת יעדים לצפון", מכריזה על מהלך מהפכני. חברת המזון והמשקאות הבינלאומית משיקה את אריזות החטיפים תפוצ'יפס, דוריטוס וצ'יטוס, מותאמות לאנשים עם לקויות ראייה, לאחר תהליך למידה ופיתוח של כשנתיים. 
האריזות החדשות, אשר פותחו ביחד עם אנשים עם לקויות ראייה, מבוססות על עיקרון הקביעות המאפשר התמצאות קלה יותר - מיקום קבוע של המידע על גבי האריזות השונות כדוגמת רכיבים, טבלה תזונתית ותיבת אלרגנים, וגם הדפסת תוקף במיקום קבוע ומוגדל משמעותית. כמו כן, מעתה יהיה גם קוד QR המעביר את הצרכן לעמוד נחיתה מונגש בו ניתן לקבל מידע על המוצר. 
 

הפתרון החדשני נולד בשיתוף עם מיזם "שווה פיתוח" הפועל עם עסקים לפיתוח מוצרים ושירותים מותאמים עבור אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם, בליווי מרכז "מגדל אור עמותת יעדים לצפון" העוסק בקידום תפקודי, תעסוקתי, חברתי ורגשי של אנשים עם לקויות ראייה ועיוורון. בפרויקט המרגש מעורבת גם עמותת 'אופק לילדנו', ארגון ארצי של הורים לילדים עם עיוורון ולקות ראייה, המאגד משפחות מכל הארץ ומהווה קהילה חמה. 
לירונה ספיבק, מנהלת שיווק, חדשנות וקיימות בחטיבת המלוחים של שטראוס: "שטראוס פועלת כל העת לייצר ולהעניק אפשרויות בחירה למגוון רחב של קהלים וקהילות, כחלק מאג'נדה ותפיסה סדורה של שוויון הזדמנויות והכללה.
יחד עם 'שווה פיתוח' ו"מגדל אור", אנו רואים בפתרון החדשני של התאמת האריזות הזדמנות משמעותית להעלאת המודעות בקרב החברה לאנשים עם לקויות ראיה ומוגבלות בכלל. אנחנו בשטראוס מחויבים להמשיך בתהליך השיפור של המוצרים והשירותים שאנו מציעים, מתוך ראייה הוליסטית של מגוון הצרכים והאוכלוסיות ומתן מענה רחב ונגיש לכולם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא קונים שטראוס
    חרם על שטראוס 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא נקנה שטראוס בלי נדר עד שיפסיקו את הטרלול הפרוגרסיבי שלהם במוצר הגמדים.
    סגור
  • 2.
    שטראוס
    יכגס 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מס הכנסה צריך לבדוק בשוויץ במקומות אחרים בחו"ל לעביר למנכ"ל מס הכנסה
    סגור
  • 1.
    ברור אחרי שהורידו את הכמות כבר לא מבחינים מה יש באריזה (ל"ת)
    מומי 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור