רכילות עסקית

חברת סייברארק בתרומה מרגשת לילדים עם לקויות ראייה

חברת סייברארק תרמה חדר חושך לילדים עם לקויות ראייה או עיוורון של עמותת אלי"ע, אותה מאמצת החברה ב-7 השנים האחרונות
מערכת ice | 
חן ביתן מנהל סייברארק ישראל וחנית כהן, מנכ״לית אלי״ע (צילום יחצ)
חברת סייברארק (CyberArk) תרמה חדר חושך לילדים עם לקויות ראייה או עיוורון של עמותת אלי"ע, אותה מאמצת החברה ב-7 השנים האחרונות. חדר החושך החדש, שישופץ בסניף אלי"ע פתח תקווה המתחדש, יאפשר סביבה נטולת גירויים חיצוניים, כגון אור, צבע, תנועה ורעש, וויסותם בהתאם לצרכים של כל ילד וילד.
העבודה בחדר זה היא אחד האמצעים שמיועדים לעזור לילדים לשמר את שרידי הראייה שלהם ולנצל אותם באופן מרבי, במטרה שלא ייאבדו. עמותת אלי"ע מתמחה בטיפול בפעוטות וילדים עם לקויות ראייה או עיוורון מגיל חצי שנה ועד גיל 6. לכל ילד וילדה נבנית תכנית שיקום אישית, המותאמת ללקות הילד ובהתאם ליכולות שלו.
 
בטקס השתתפו חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל, גילי שילוני מנהלת משאבי אנוש סייברארק בישראל, יחד עם תמר פישר יו"ר הוועד המנהל של אלי"ע וחנית כהן מנכ"לית אלי"ע.
״הפעילות עם אלי"ע היא חלק מתוכנית האחריות החברתית של סייברארק, אליה נרתמו מספר רב של עובדים שתורמים מזמנם האישי ומתנדבים בפעילויות שונות של אלי"ע לאורך השנה. זה אחד מהנדבכים החשובים מערכי החברה שלנו לאורך השנים, וכאן ספציפית יש פעילות שהיא כל-כך מרגשת בה העובדים זוכים לראות איך משפרים ומשנים לטובה חיים של ילדים. היום נחנך חדר חושך חדש בבית אלי"ע בפתח-תקווה, ואנחנו גאים להיות התורמים של החדר שמטרתו המרכזית היא שיפור תפקוד הראייה של הילדים. התרומה מסמלת עבורנו עוד צעד מהתהליך המשמעותי המשותף יחד עם אלי"ע", מספר חן ביתן, מנהל סייברארק ישראל.
חנית כהן, מנכ"לית עמותת אלי"ע: "אם לפני שנים חששו מסטיגמה של חינוך מיוחד, היום יש הבנה שהתערבות מוקדמת היא קריטית כדי שהילדים יוכלו להשתלב בהמשך במסגרות גן רגילות, המטרה שלנו היא למקסם את הפוטנציאל השיקומי. הקמת חדר החושך החדש בסניף בפתח תקווה בזכות התרומה הנדיבה של חברת סייברארק המלווה אותנו שנים ארוכות, תאפשר לילדים שלנו להעלות את המודעות לחוש הראייה, לעבוד על מיומנויות ראייה בסיסיות ולשמר ולחזק מיומנויות ראייה קיימות שלהן הם כל כך זקוקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה