רכילות עסקית

הבכיר יעבור למתחרה? ענקית התעופה נמצאת בכאוס וחוטפת מכה נוספת

ענקית התעופה דתא איירליינס חווה את אחת התקופות הקשות שלה, לאחר קריסת המחשבים העולמית שהתרחשה בשל תקלה בחברת הסייבר קראודסטרייק. לטענות החברה היא הפסידה כחצי מיליארד דולר בעקבות התקלה וכעת, היא מקבלת מכה קשה נוספת
מערכת ice | 
מטוס דלתא (צילום פייסבוק - דלתא איירליינס)
אחד הבכירים בחברת התעופה הענקית דלתא איירליינס ומי שמשמש כסמנכ"ל התפעול הראשי בחברה, מייק ספאנוס, הנחית על דלתא מכה קשה, בזמן שבו נראה כאילו הצרות לא מפסיקות להגיע.
כזכור, ענקית התעופה השביתה את המערכות שלה וביטלה טיסות רבות, לאחר שתקלה בחברת הסייבר קראודסטרייק גרמה לקריסה של מיליוני מחשבים בעולם, וביניהם אלו של דלתא.
לאחרונה דיווחה החברה על כך שהפסדיה בעקבות התקלה מסתכמים בכ-500 מיליון דולר, ובכוונתה לפעול לקבלת פיצויים מקראודסטרייק. דלתא אף הכינה שורה של עורכי דין בכדי לטפל בתיק המורכב.
כעת, ספאנוס הודיע לדלתא כי בכוונתו לעזוב לתפקיד אחר מחוץ לחברה, כבר בסוף החודש. וזאת לאחר קצת יותר משנה מאז שמונה לתפקיד בחודש מאי אשתקד. כך על פי דיווח ברשת התקשורת CNBC. 
מנכ"ל החברה, אד בסטיאן, אמר כי כבר במהלך הקיץ ועוד לפני האירוע עם חברת קראודסטרייק, ספאנוס אמר לו כי הוא שוקל הצעות אחרו שקיבל. על פי הדיווח, בחברה לא מחפשים עדיין מחליפים לספאנוס ומי שימלא את משימותיו של ספאנוס יהיו שני בכירים אחרים שיתחלקו במשימותיו וידווחו למנכ"ל החברה.
לא דווח אילו הצעות קיבל ספאנוס במקום, אך הוא נחשב למבוקש מאד בשוק מאחר ובעברו רשם כמה הצלחות בתפקידים בחברות ענק כמו פפסי וחברת פארקי השעשועים הבינלאומית סיקס פלאגס (Six Flags).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה