השוק

"הדרך לחזרה אמיתית לשגרה תלויה ביכולת כלכלית יציבה"

בהערכת מצב כלכלית שקיימה הנהלת איגוד הגזברים עם נציגי הרשויות המקומיות בדרום, עלו השלכות המלחמה על הניהול התקציבי השוטף וסוגיות הקשורות לתושבים מפונים. חברי האיגוד סיירו בכפר עזה ויישובי האזור שנפגעו באירועי טבח ה-7 באוקטובר. היו"ר רו"ח אריה ברדוגו: "מחזקים את חברינו שעושים את המיטב למען התושבים"

מערכת ice | 
קיבוץ כפר עזה (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
הנהלת איגוד הגזברים ברשויות המקומיות סיירה בכפר עזה ויישובי האזור, נפגשו עם גזברי הרשויות וקיימו הערכת מצב כלכלית. חברי הנהלת איגוד הגזברים ברשויות המקומיות יצאו לסיור מקצועי ברשויות שנפגעו בשבת ה-7 באוקטובר, במהלך הסיור ביקרו חברי האיגוד בכפר עזה כדי להבחין במראה עיניים בגודל האירוע.
אחרי הסיור נפגשו הנהלת האיגוד עם חבריהם גזברים הרשויות מהאזור, בשער הנגב, אשכול, שדות נגב, אופקים ונתיבות. האיגוד הקשיב להיבטים הכלכליים השונים זה מזה בכל רשות, ההשלכות של הניהול השוטף בכל רשות ומהן המצוקות המיידיות שבהן ניתן לטפל. 
בין היתר עלו בפני האיגוד סוגיות הקשורות לתושבים מפונים והקדמת תשלומים מהמדינה. סוגיה נוספת שזכתה להתייחסות היא תפעול שוטף של הרשויות גם כאשר התושבים מפונים. רשויות רבות בעוטף עזה הפכו לשטח צבאי סגור בשל התופת, ומי ששוהה בהן הוא בעיקר חיילים ומתנדבים.
רו"ח אריה ברדוגו, יו"ר איגוד הגזברים: "למרות המראות הקשים הרשויות בעוטף חפצות חיים ואנחנו נתמוך בהם בכל דרך, הדרך לחזרה אמיתית לשגרה תלויה ביכולת כלכלית יציבה ונוסעת, ואנו עמלים על זה מול המשרדים הרלוונטיים, אנו מחזקים את חברינו שעושים את המיטב למען התושבים באזור".

בתמונה מהסיור: רו"ח ליליאן אדרי גזברית שדות נגב, דוד גמליאל מזכיר האיגוד, רו"ח אריה ברדוגו יו"ר האיגוד, אלעד שניר, גזבר שער הנגב, יאיר דהן, גזבר אופקים, שרון הורוביץ מזכיר האיגוד וקובי בנבנשטי מנהל אגף פיתוח במפעל הפיס (צילום: דוברות איגוד הגזברים)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה