השוק

בנק לאומי תובע את חנן מור: "לא נותרה לנו ברירה"

לאחר שחנן מור היה אמור לפרוע חוב לבנק לאומי על קרקע ברמת גן לפני חצי שנה ולמרות שקיבל שלוש ארכות אך לא פרע את החוב ולא מכר את הקרקע, החליט בנק לאומי לקחת איש העסקים לבית המשפט
מערכת ice | 
חנן מור (צילום אייל טואג, shutterstock)
בנק לאומי החליט לקחת את חנן מור לבית המשפט: לפי פרסום בכלכליסט הבנק החליט על צעד זה בתגובה לכך שמור היה אמור לפרוע חוב על קרקע ברמת גן לבנק, לפני חצי שנה. למרות שקיבל ארכות שלוש פעמים לא פרע מור את החוב ולא מכר את הקרקע. מדובר בחברה המחזיקה קרקע באזור רמת אפעל בעיר.
בא כוח הבנק הגיש את הבקשה בה נכתב: "כי הבנק ניאות ללכת פעם אחר פעם לקראת החברה ואפשר לה לאורך זמן למצוא פתרון ראוי לסילוק החובות וההתחייבויות כלפי הבנק, אבל לא רק שלא השכילה לנצל זאת, אלא גם בשל מצבן הכלכלי הרעוע של חברות אחרות של מור, העדיפו להתרכז בצמצום חובות של חברות אלו ובמציאת פתרונות זמניים לגביהן, בפועל חובות החברה כלפי הבנק מצויים בפיגור ונושאים ריבית פיגורים".

בלאומי ממשיכים: "מאחר שהבנק איבד אמון בקבוצת מור נוכח פעולות שונות וחד צדדיות שנעשו על ידן, לא נותרה לבנק ברירה והוא נאלץ להגיש בקשה דחופה לצמצום נזקיו באמצעות מינוי כונסי נכסים קבועים אשר יפעלו בדחיפות ובפיקוח בית המשפט למכירת זכויות החברה במקרקעין".
מקבוצת מור נדל״ן נמסר בתגובה: ״נודע לנו הבוקר מכלי התקשורת על פנייה מבנק לאומי בעניין אחת החברות הבנות שלנו בנושא קרקע ברמת גן, זאת על אף שנחתם זה מכבר זכרון דברים למכירתה. יש להצטער על התנהלות זו של הבנק בעת כה מאתגרת למשק כולו. החברה לומדת את הבקשה ותגיב עליה לגופה בבית המשפט".
החברה מציינת כי גם בתקופת המלחמה היא ממשיכה בפעולתה השוטפת כאשר אתרי הבניה פועלים כולם ומתפקדים למרות גיוסם של לא מעט מנהלים למילואים . דירות נבנות, נמכרות ומשפחות חדשות מתאכלסות. כך בכוונתנו להמשיך ולפעול באחריות ומסירות לטובת כלל לקוחותינו ושותפינו לדרך" .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה