השוק

וול סטריט עושה קאמבק: האם אנחנו יוצאים מהמשבר?

לאחר ארבע שבועות שלמים של ירידה, בעקבות דו"ח התעסוקה הגדול מהצפוי בארה"ב הבורסות בוול סטריט נסגר בעליה. האם ארה"ב מתחילה לצאת מהשבר הכלכלי?
מערכת ice | 
כלכלה (צילום shutterstock)
בורסות וול סטריט בקאמבק הגדול ביותר שלה מאז מרץ, לאחר ארבע שבועות של ירידה מתמדת היא סיימה בנעילת שערים חיובית. ההשערה כי הדבר קרה לאחר שפורסם דו"ח התעסוקה בארה"ב שהציג ממצאים גבוהים מן הצפוי והגביר את ההערכות כי כלכלת ארה"ב נמצאת בדרכה אל "נחיתה רכה". 
כמו כן, מדד נאסד"ק נסגר בעלייה של 1.6% בדרכו לעלייה שבועית בשיעור זהה וניתן להגיע כי מדובר בשבוע הטוב ביותר שלו זה יותר מארבע שבועות. אחריו מדד הדאו ג'ונס שעלה גם הוא ב0.9% אך לעומת הנאסד"ק סיים את השבוע בירידה של -0.3%. מדד S&P 500 נסגר בעלייה של 1.2%, לאחר שכבר נפל במהלך יום המסחר ב-0.9% הקאמבק היומי הגדול ביותר של המדד מאז מרץ. 
בסיכום שבועי קפצה התשואה לעשר שנים ב-21 נקודות בסיס הקפיצה השבועית החדה ביותר מאז ראשית יולי. התשואה על האג"ח ל-30 שנה עלתה היום ב-5 נקודות בסיס, לרמה של 4.94%, לאחר שבמהלך יום המסחר קפצה לרמה של 5.01% רמתה הגבוהה מאז 2007. בסיכום שבועי קפצה התשואה ל-30 שנה ב-23 נקודות בסיס הזינוק השבועי החד ביותר השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה