השוק

הפתרון לבעיה של כתר? משפחת סגול רוצה את השליטה בחזרה

לאחר ניסיונות למכור את חברת כתר פלסטיק, מתברר כי המשפחה שייסדה את החברה - סגול - מתכננת לנסות ולרכוש בחזרה את השליטה בחברה. לאחרונה נפגש יוסי סגול עם ג'ראד קושנר ומייקל בלומברג
מערכת ice | 
כתר (צילום יחצ)
חברת כתר, שנמצאת בבעיות חוב משמעותיות בשנים האחרונות, עשויה לחזור לשליטתה של משפחת סגול המייסדת. לפי כלכליסט, בנו של בעלי כתר לשעבר, יוסי סגול, מנהל בימים אלו פגישות עם משקיעים בארץ ובחו"ל כדי לבחון את האפשרות להגיש הצעה משותפת לרכישת החברה.
נזכיר כי כיום חברת BC פרטנרס מנסה למכור את החברה תמורת חוב הענק שלה בסך 1.2 מיליארד אירו, שכ-100 מיליון ממנו הוא למשפחת סגול. החברה נרכשה על ידה לפני 7 שנים לפי שווי של 1.7 מיליארד דולר, ומשפחת סגול נותרה עם החזקה של רק 20%. 
בין הגורמים שעימם סגול נפגש היה גם ג'ראד קושנר שעומד בראש קרן אינפינטי. הפגישה בין הצדדים התקיימה בעת ביקורו האחרון של קושנר בארץ. יממה לאחר פגישה זו מתברר כי סגול נפגש גם עם המיליארדר מייקל בלומברג, אך טרם ידוע אם הצדדים באמת מעוניינים להצטרף אליו לרכישה.
אם אכן הרכישה תצא לפועל, לא צפוי כי האחים סגול, סמי ויצחק הקרובים לגיל 80, יהיו מעורבים בניהול. כן סביר כי יוסי סגל שנקרא על שמו של הסב שהקים את החברה יוביל את המהלך וייקח את המושכות גם לאחר מכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה