השוק

הבנקים בישראל נסגרים? זה מה שאמור לקרות היום

בפורום העסקים מאוגדים בנק לאומי ולכן גם חנן פרידמן המנכ"ל אמור להצטרף לשביתה. בנקים נוספים הם הבנק הבינלאומי, בנק מזרחי טפחות, בנק הפועלים, דיסקונט ודיסקונט קפיטל, יחד איתם כאל, ישראכרט ועוד חברות אשראי וחברות השקעות שונות. למרות האיומים, הבנקים לא יכולים לשבות באופן מלא, אך תתכן מתכונת מצומצמת
מערכת ice |  1
משכנתא בישראל (צילום אביב גוטליב, shutterstock, Magma Images)
האם גם הבנקים יכולים לשבות היום (שני) במסגרת הלחץ שמפעיל פורום העסקים על הממשלה? למרות האיומים, הבנקים לא יכולים לשבות באופן מלא בלי אישור, אך ככל הנראה יהיו פחות נותני שירות בסניפים אם עובדים ייעדרו ולכן תתכן מתכונת מצומצמת.
בפורום מאוגדים בנק לאומי ולכן גם חנן פרידמן המנכ"ל אמור להצטרף לשביתה, בנקים נוספים הם הבנק הבינלאומי, בנק מזרחי טפחות, בנק הפועלים, דיסקונט ודיסקונט קפיטל, יחד איתם כאל, ישראכרט ועוד חברות אשראי וחברות השקעות שונות.
על פי הודעה מטעם דיסקונט: "אנו נאפשר לכל עובד/ת להיעדר (יום ב׳) לטובת השתתפות במחאה. ההיעדרות תהיה על חשבון מכסת ימי החופשה של העובדים ובכפוף לאישור מנהלם/ן, על מנת שלא ייפגע השירות ללקוחותינו".
.
יש לציין כי עוד לפני הודעת הפורום, יו"ר ועד עובדי בנק מזרחי טפחות נגד יו"ר ההסתדרות בהחלטה דרמטית: "עובדי מזרחי טפחות ישאירו את הפוליטיקה מחוץ לבנק, יגיעו לעבודה וישרתו את הלקוחות כמו בכל יום שבשגרה". בכל מקרה, כדאי לבדוק באפליקציות ובאתרי הבנקים לגבי פעילותם היום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אעלק דמוקרטיה , הכסף שלנו מושקע בכם תתחילו לעבוד ולא לש
    קים און ג'_ונג 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חתיכת פרווילגים
    סגור