השוק

בלקרוק: המניות עוד לא מתמחרות את הנזק של הריבית

בבלקרוק אומרים היום שהמשקיעים מגיעים למסקנה המתבקשת שהריבית בעולם תמשיך להיות גבוהה תקופה נוספת; באשר להעדפות ההשקעה שלהם, אומרים בבלקרוק שמניות עדיין במשקל חסר בתיק בעיקר בגלל ששוק המניות עוד לא מתמחר את נזקי הריבית הגבוהה
ניצן כהן | 
כלכלה בארצות הברית (צילום shutterstock)
בית ההשקעות בלקרוק הוא מנהל הכסף הגדול בעולם ובסקירה השבועית שהוא מפרסם ללקוחותיו, כותבים הכלכלנים כי המשקיעים מתחילים להפנים שהריבית בכלכלה העולמית תהיה גבוהה תקופה נוספת. באשר להעדפות ההשקעה של בלקרוק, כותבים בבית ההשקעות כי רכיב המניות עדיין במשקל חסר בתיק כשהשוק הזה עדיין לא מתמחר עד הסוף את נזקי הריבית.
כאמור, מומחי מכון ההשקעות של בלקרוק (BII) התייחסו למצב השווקים ולתיק ההשקעות שלהם: "השווקים הגיעו להבנה שהבנקים המרכזיים הגדולים לא יקלו במהירות את מדיניותם בעולם המעוצב על ידי אילוצי אספקה.

"שמירה על שיעורי ריבית הדוקים מחזקת את המשיכה של עולם ההכנסה הקבועה – לדוגמא, תשואות אג"ח אמריקאיות לשלושה חודשים הגיעו ביוני לשיא של 22 שנים ועמדו על כמעט 5.60%. אנחנו במשקל חסר באג"ח אמריקאיות לטווח הארוך כיוון שאנו מצפים שמשקיעים ידרשו פיצוי נוסף על החזקתם בהתחשב באינפלציה העקשנית.
"עם זאת, אג"ח ארוכות טווח באזור האירו ובבריטניה מתמחרות טוב יותר את הריביות הגבוהות ואנו ממוצבים ניטרלית בהסתכלות טקטית ובחשיפה גבוהה בראייה אסטרטגית לאג"ח צמודות אינפלציה. מבחינה טקטית, בטווח הקצר, אנחנו מעדיפים אג"ח צמודות לאינפלציה בארה"ב על פני אזור האירו בהתחשב בתמחור השוק הנוכחי" כותבים בבלקרוק.
"מבחינת מניות, אנו בתת משקל קל במניות השווקים המפותחים בראייה טקטית בטווח 6 עד 12 חודשים כיוון שהן עדיין לא מתמחרות לדעתנו את הנזק הכלכלי מעליות הריבית. בטווח זה אנו מעדיפים מניות שווקים מתפתחים כיוון שמדיניות הבנקים המרכזיים בשווקים אלה מסמנת התקרבות להורדת הריבית, עם זאת, באופק אסטרטגי של 5 שנים ומעלה אנו בתת משקל במניות אלה. בנוסף, אנו מצפים לעלייה בהשקעות בתחומים כמו טכנולוגיה, אנרגיה נקייה, ותשתיות". הם מסיימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה