השוק

יצרנית הרחפנים הישראלית סוגרת סבב גיוס של 67 מיליון דולר

סבב הגיוס של פרספטו מגיע אחרי שני סבבי פיטורים במסגרתם פיטרה כ-25% מעובדיה ואישור רגולטורי להרחיב את הפעילות בארה"ב
מערכת ice | 
רחפן (צילום pixabay)
פרספטו, החברה הישראלית שמפתחת תוכנות לכלים אוטונומיים כמו רחפנים ורובוטים, דיווחה היום (שני) כי גייסה 67 מיליון דולר בסבב C. הסבב, שהיה בהובלת Koch Disruptive Technologies (KDT), מביא את סך גיוסי החברה מאז הקמתה ליותר מ-120 מיליון דולר.
פרספטו נוסדה ב-2014 על ידי אבוחצירא, שגיא בלונדר, רביב רז ואריאל אביטן. במקור החברה פיתחה רכיבים טכנולוגיים עבור רחפנים, אך בהמשך עברה לתחום ניטור מתקני תשתית ומפעלים. היא אף פיתחה רחפנים אוטונומיים משל עצמה. בנוסף, פיתחו בחברה תוכנה שיודעת לנתח את הנתונים הנאספים על ידם - ולהתריע בפני מפעילים על בעיות במכונות, נזילות בצנרת, בעיות בפאנלים סולאריים וסיכונים אחרים.

סבב הגיוס מגיעה אחרי שני אירועים קריטים שהחברה עברה בשנה האחרונה. הראשון היה שני סבבי פיטורים שהחברה עברה בשנה האחרונה, במסגרתם פיטרה כ-25% מעובדיה כחלק מתהליך התייעלות. היא מעסיקה כיום, לאחר סבבי הפיטורים, כ-130 עובדים, מתוכם כ-100 במרכז הפיתוח העולמי של החברה במודיעין והשאר בארה"ב, באירופה ובאוסטרליה.
השני היה בחודש שעבר, כאשר פרספטו קיבל אישור ממינהל התעופה הפדרלי של ארה"ב (FAA) שלדברי החברה סולל את הדרך ל"פריסות רחפנים אוטונומיות המוניות ברחבי ארה"ב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה