השוק

בדרך לאירופה? ההימור של אמנון שעשוע ובנק וואן זירו

הבנק הדיגיטלי וואן זירו בדרך להשלים גיוס בגובה של 62 מיליון דולר וזאת מתוך מטרה יומרנית - התרחבות לאירופה. ככל הנראה, הסניף הראשון של הבנק הדיגיטלי צפוי להיפתח באיטליה
מערכת ice | 
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, freepik)
הבנק הדיגיטלי וואן זירו בדרך להשלים גיוס בגובה של 62 מיליון דולר על פי שווי של 320 מיליון דולר. בגיוס הנוכחי השתתפו רק בעלי מניות קיימים המחזיקים לפחות 2% בבנק הנמצא בשליטתו של אמנון שעשוע. בגיוס הנוכחי שעשוע עצמו השקיע 39 מיליון דולר. משתתפים נוספים בגיוס היו: הבנק השוויצרי יוליוס בר, הכשרה ביטוח, הבנק הצרפתי My Money והקבוצה הסינית Tencent.
בזכות הגיוס הנוכחי, הבנק הגיע לגיוס של 242 מיליון דולר במניות, כאשר חלקו של שעשוע הסתכם ב-114 מיליון דולר. על פי הפרסום של דה-מרקר, לגיוס עצמו ישנה משמעות חשובה לבנק – להתרחב לאירופה.

על פי הדיווח, שעשוע מכין תשתית לשם השקת פעילות בינלאומית של הבנק הדיגיטלי שהוקם בשנת 2019. האחראים מטעם הבנק להכין תשתית זו הם היו"ר שוקי אורן, המנכ"ל גל בר דעה וסמנכ"ל האסטרטגיה והכספים אייל גפני.
כחלק מהקמת התשתית, בבנק בוחנים בחירת מדינת בסיס באירופה שלאחריה ינסו להתרחב למדינות נוספות. ככל הנראה, מדינת הבסיס בה יוקם הבנק הדיגיטלי הראשון של וואן זירו תהיה איטליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה