השוק

ג'ף בזוס בהלם: עסקת הענק של המיליארדר נפלה בגלל נקמה

אחרי שבזוס שקל לרכוש את קבוצת הפוטבול האמריקאית  וושינגטון קומנדרס, העסקה לא תצא לפועל בגלל שהבעלים הנוכחיים, דן סניידר, לא מעוניין למכור לו את המועדון אחרי שבעיתון שבבעלותו של בזוס, ה"וושינגטון פוסט", פורסם תחקיר נגד סניידר על כך שלא מנע הטרדות מיניות בקבוצתו
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום NASA Robotics Competitions Sheyene Gerardi)
מייסד אמזון, ג'ף בזוס, שכר לאחרונה חברת השקעות כדי לחקור הצעה אפשרית לרכוש את קבוצת הפוטבול המפוארת, וושינגטון קומנדרס, כך פורסם שלשום (שישי) ב"וושינגטון פוסט", אחרי שנחשפה הצהרה של מקורבים לעסקה.
אבל עד מהרה הדרמה הגדולה שמתרחשת מאחורי הקלעים התגלתה. דן סניידר, הבעלים של הקבוצה שמחכה להצעות לרכישתה וקיבל שלוש כאלה, החליט לא לאפשר לבזוס לרכוש את הקבוצה. הסיבה: סניידר נוטר טינה לבזוס, בעל העיתון "וושינגטון פוסט", שפרסם סדרה של חשיפות בטענה שסניידר ידע שיש הטרדות מיניות בקבוצתו, אך לא עשה כלום עם זה ואפשר לכך להמשיך.
אותם דיווחים בוושינגטון פוסט גרמו לראשי ה-NFL להפעיל לחץ כבד על סניידר במטרה שימכור את הקבוצה. סניידר דרש עבור המועדון למעלה מ-6 מיליארד דולר, זאת לאחר שרכש אותו ב-1999 תמורת סכום שיא לאותה תקופה הנעמד ב-800 מיליון דולר. למרות זאת, אף הצעה רשמית לא הייתה אטרקטיבית מספיק לסניידר, וכעת, על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", סניידר ככל הנראה יחליט להישאר הבעלים של המועדון, זאת למרות הלחץ שמופעל עליו למכור אותו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה