השוק

במבה לעשירים בלבד? לחץ כבד על אסם להעלות מחירים

מתיחות גדולה בין אסם נסטלה לבין נסטלה העולמית על כך שאסם חזרה מכוונתה להעלות מחירים בפברואר השנה - מהלך שככל הנראה פגע ברווחיות החברה. המחירים יעלו בקרוב?
מערכת ice | 
במבה אסם (צילום אסם)
עינת קרנר, כתבת גלי צה"ל, חשפה הבוקר (חמישי) כי ישנה מתיחות גדולה בין אסם נסטלה לבין נסטלה העולמית. על פי הדיווח, הרקע למתיחות בין הצדדים הוא גל עליות המחירים הקיצוני בארץ וחוסר שביעות מצד נסטלה על התנהלות אסם. חוסר שביעות הרצחון מגיע על כך שאסם חזרה מכוונתה להעלות מחירים בפברואר השנה - מהלך שככל הנראה פגע ברווחיות החברה.
על פי הערכות של גורמים יודעי דבר, הלחץ על אסם להעלות מחירים בקרוב יגבר  וזה יבוא לידי ביטוי בביטול ההנחות בשלב הראשון. מחירי המוצרים האהובים כמו הבמבה של אסם עלולים להתייקר בקרוב זאת למרות הבלימה של החברה. בנוסף לכך, נסטלה העולמית חוששת מחרם הצרכנים בישראל שהולך וצובר תאוצה.
מ'אסם' נמסר בתגובה לגל"צ: "הנהלת אסם בישראל זוכה לאמון וגיבוי מלא מצידה של נסטלה". כזכור, לפני שבועיים וחצי פורסם כי למרות ההבטחה של אסם שלא תעלה מחירים, כתבת הצרכנות של קשת 12, מעיין פרתי, טענה כי  המחירים של אסם עלו בכל זאת.
בתגובה שקיבלה פרתי מאסם, נמסר: "אסם נסטלה הודיעה על ביטול עליית המחירים כבר בראשית פברואר ואנו מצרים על כל ניסיון להציג מציאות אחרת. נדגיש כי לאסם נסטלה יש עשרות מבצעים על מאות ממוצריה ברשתות השיווק השונות והם משתנים מעת לעת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה