השוק

רווח של 80 מיליון שקל: שטראוס משנה את הארגון

אחרי ההכרזה על מינוי מנכ"ל, דירקטוריון קבוצת שטראוס אישר אתמול את יישום תוכנית  שטראוס ONE לשיפור מודל ההפעלה הארגוני של החברה, התאמתו לאסטרטגית הקבוצה ולסביבה הכלכלית
מערכת ice | 
מפעל שטראוס עלית (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
לאחר ההודעה על מינויו של מנכ"ל האוצר לשעבר שי באב"ד למנכ"ל קבוצת שטראוס, אתמול (שלישי) אישר דירקטוריון החברה את יישום תוכנית שטראוס ONE - לשיפור מודל ההפעלה הארגוני של החברה, התאמתו לאסטרטגית הקבוצה ולסביבה הכלכלית.
על פי הודעה שפרסמה קבוצת שטראוס, השינוי המבני מבוסס על מספר עקרונות והחלטות:
1. מיקוד השקעות הקבוצה בעתיד בארבעה אזורים גיאוגרפיים מובילים: ישראל, ברזיל, ארה"ב וסין, תוך המשכיות בגאוגרפיות בהן פועלת הקבוצה כיום.
2. המשך פיתוח של יכולות ותשתית לצמיחה, הן באמצעות רכישות והן באמצעות מיזמים במודלים עסקיים חדשים. 
3. מיקוד היחידות העסקיות בגאוגרפיית ישראל בצרכנים ובקהילות, תוך הבטחת מצוינות ביצירת ביקושים. 
4. ריכוז מפעלים בישראל תחת חטיבה אחת וכן ריכוז שרשרת האספקה תחת חטיבה אחת, לשיפור ומצוינות מתמשכת ברמת האיכות, הבטיחות והחדשנות של המוצרים.
5. ריכוז מטות ובניית מרכזי מצוינות, יכולות ושירות חוצי ארגון אשר יאפשרו מקצוענות, סינרגיה ויעילות.
6. השטחת הארגון וצמצום בשכבות ניהול לצורך חיזוק גמישות, התייעלות ואפקטיביות ארגונית.

מקבוצת שטראוס נמסר עוד כי מודל הפעלה זה יאפשר יישום מיטבי של האסטרטגיה והטרנספורמציה שהחברה הגדירה שברצונה לבצע. החברה צופה כי הסינרגטיות שתיווצר במודל ההפעלה החדש תתרום לאופטימיזציה של משאבים ולחיסכון שנתי מוערך של כ-65 עד 80 מיליוני שקל, לפני מס (ולפני הוצאות חד פעמיות, אשר בשלב זה, מוערכות בסכומים שאינם מהותיים).
גיורא בר דעה, מנכ"ל קבוצת שטראוס: "אנחנו במתווה האסטרטגי הרב שנתי שלנו ומבצעים לצורך זה שינויים במבנה הארגוני ובמודל ההפעלה של הקבוצה באופן שישרת את יישום האסטרטגיה אותה פרסמנו. התוכנית כוללת מהלכים לקידום צמיחה בת קיימא אשר תושג בין היתר באמצעות מיקוד והשקעות בגיאוגרפיות נבחרות בהן נמשיך לפתח יתרון תחרותי, כניסה למודלים עסקיים חדשים, הרחבת השותפויות הקיימות, המשך השקעה בפודטק ובניית מצוינות בתחומי הליבה. לצד זאת כוללת התוכנית התאמה של מודל ההפעלה וביצוע התייעלות בהתאמה למציאות המשתנה ולאתגרים בסביבה הכלכלית. אנו מפנים משאבים לתחומי צמיחה תוך ביצוע התייעלות במקומות בהם נכון לייצר סינרגיות בישראל שיתמכו בחיזוק האפקטיביות והמצוינות הארגונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה