השוק

דירה להשכיר: Airbnb הכריזה על שיא הכנסות בכל הזמנים

חברת ההשכרה לטווח קצר, Airbnb, הכריזה על שיא הכנסות של כל הזמנים: ל 2.9 מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2022. בשנה שעברה, הרווח הנקי היה נמוך ב-29%
מערכת ice | 
airbnb (צילום pixabay)
חברת ההשכרה לטווח קצר, Airbnb, הכריזה על שיא הכנסות של כל הזמנים. על פי הדו"ח הפיננסי האחרון של החברה שפורסם ביום שלישי האחרון, שוק הלינה בדירות ולא בבתי מלון חם מתמיד.
תאגיד הנופש רשם הכנסות שיא של 2.9 מיליארד דולר ברבעון השלישי של 2022. לעומת זאת, בשנה שעברה, כשמגפת הקורונה עדיין גרמה ליותר נפילות למגזר האירוח, הרווח הנקי היה נמוך ב-29%.
הרבעון השלישי היה הרבעון הגדול והרווחי ביותר שלנו אי פעם למרות הרוחות הגיאופוליטיות והמקרו-כלכליות", אמר מייסד ומנכ"ל Airbnb בריאן צ'סקי בדו"ח. "הרבעון השלישי של 2022 מוכיח שאנחנו ממשיכים להניע צמיחה ורווחיות בקנה מידה. הדרישה לאורחים ב-Airbnb נותרה חזקה, קהילת המארחים שלנו ממשיכה לגדול, וזה היה הרבעון הרווחי ביותר שלנו אי פעם".
הדו"ח ציין גם מספר מגמות עסקיות חיוביות, כולל העובדה שלמרות דרישות החזרה למשרד, הלקוחות ממשיכים להזמין Airbnb לטווח ארוך בקצב קבוע. כמו כן, "אורחים חוזרים יותר ויותר לערים וחוצים גבולות", כאשר 48% מסך הלילות ברוטו הוזמנו באזורים עירוניים בצפיפות גבוהה. גם כמות המארחים בפלטפורמה, ובכך ההיצע, גדלה.
מאז הקמת החברה לפני 14 שנים, המארחים הרוויחו במצטבר יותר מ-180 מיליארד דולר על הפלטפורמה. "בדיוק כמו בתקופת המיתון הגדול ב-2008 כאשר Airbnb התחילה, אנשים מעוניינים במיוחד להרוויח הכנסה נוספת באמצעות אירוח", ציין צ'סקי בדו"ח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה