השוק

אמזון תחזיר כסף לישראלים? כך תחסכו הרבה מזומנים בקניות

אמזון ממשיכה לחפש אחר הקהל הישראלי: בימים בהם יוקר המחייה מכה בכל מדף בסופר, אמזון חותמת על שת״פ עם החברה הישראלית קשבק שחוסכת כסף על כל קניה
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום טוויטר/ ג'ף בזוס, מסך אתר amazon)
שלוש שנים לאחר כניסתה של אמזון, ענקית הקמעונאות האמריקאית לישראל, אמזון מעמיקה את כניסתה לישראל וחותמת על שת"פ עם חברת קאשבק אונליין שמפעילה את אתר cashback.co.il. 
במסגרת ההסכם, קאשבק נותנת עד 6% החזר כספי על כל קניה באמזון שעוברת דרך האתר.  כדי לקבל את הכסף חזרה, כל מה שעל הגולש לעשות הוא לעבור דרך קאשבק לפני כל מסע קניות באתרים המופיעים באתר ומשם להמשיך בקניות כרגיל. בהרשמה לאתר מקבלים 10 שקל מתנה וכשמגיעים ל-50 שקל בחשבון הקאשבק ניתן למשוך את היתרה לחשבון בנק, ביט או פייפאל. 

בשנה האחרונה קאשבק חתמה על מספר הסכמים בלעדיים כולל סופר-פארם, אורבניקה, הודיס ועוד ועכשיו גם עם אמזון. קאשבק הוא מועדון לקוחות ותיק שנותן החזרים כספיים על קניות באינטרנט על יותר מ 400 אתרים מהארץ ומהעולם כמו אליאקספרס בוקינג, אסוס, אייהרב ועוד ולמעשה מפעילה את אתר הקאשבק הראשון בישראל.  החברה נוסדה ע"י איתי נוי ותומר גוטרמן ב2015 ומאז כבר הספיקה להחזיר מליוני ש"ח לעשרות אלפי משתמשים. בחברה 8 עובדים. 
תומר גוטרמן: ״לקחנו על עצמנו משימה אחת – לתת לקהל הרוכשים הישראלי את האפשרות לבצע את קניית האונליין הכי חכמה ומשתלמת וליידע את עשרות אלפי החברים במועדון שלנו על המבצעים החמים ביותר שיש ברשת, קופונים והחזרים. בתקופה זו של מאבק ביוקר המחיה המאמיר, השילוב של אמזון וקאשבק בהחלט יכול לתת אפשרויות זולות יותר מהאפשרויות שקיימות בשוק. בקבוקי קונטיגו, מסכי מחשב, ואפילו חבילות דאודורנטים של מותגים נחשבים ניתנים בהנחה משמעותית לעומת המחירים הנהוגים פה בישראל, וכשמוסיפים גם קופון וגם הנחות מקאשבק אז אפשר להגיע לחיסכון משמעותי לכל בית בישראל״. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה