השוק

עובדי אמזון נגד החברה: מעדיפים רווח על פני בטיחות

עובדים במחסן של אמזון בניו יורק מבקשים להתאגד נגד החברה כשפנו  לוועדת העבודה הפדרלית בבקשה לקיים בחירות במחסן הסמוך לבירת המדינה ולייצג כ-400 עובדים. הסיבה: החברה מעדיפה דיף רווח על פני בטיחות העובדים ומנעה באופן בלתי חוקי להתארגנות של איגודים
מערכת ice | 
אמזון (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
עובדים במחסן של אמזון בניו יורק מבקשים להתאגד. איגוד העבודה של אמזון - אותה קבוצה עצמאית שארגנה זכייה היסטורית של איגוד במחסן אחר בסטטן איילנד בניו יורק באפריל - פנתה לוועדת העבודה הפדרלית בבקשה לקיים בחירות במחסן הסמוך לבירת המדינה ולייצג כ-400 עובדים.
עובדים בעשרות מחסני אמזון ברחבי ארצות הברית שוקלים להצטרף לאיגודים, מכיוון שהקמעונאי המקוון מתמודד עם טענות כי הוא מעדיף רווח על פני בטיחות העובדים ומנע באופן בלתי חוקי להתארגנות של איגודים.
דובר אמזון פול פלנגן: "לעובדים שלנו יש את הבחירה אם להצטרף לאיגוד או לא. תמיד יש להם. כחברה, אנחנו לא חושבים שאיגודי עובדים הם התשובה הטובה ביותר עבור העובדים שלנו. ההתמקדות שלנו נשארת בעבודה ישירה עם הצוות שלנו כדי להמשיך להפוך את אמזון למקום מצוין לעבוד בו".
 
המחסן ליד אלבני בניו יורק הוא אחד מכמה מחסני אמזון שבהם עובדים הגישו עצומה להתאגדות בשנה האחרונה. סטטן איילנד העובדים ערכו בחירות אך ההצבעה הייתה נגד, בעוד שעובדים אחרים במחסן בניו ג'רזי נסוגו ברגע האחרון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה