כסף וצרכנות

אמזון במהלך דרמטי: המחירים לקראת עלייה דווקא בתקופת החגים

במאמץ האחרון שלה להתמודד עם האינפלציה הגואה, אמזון מתכננת להעלות את המחירים שלה במהלך תקופת החגים, ולהעביר חלק מהעלויות המוגדלות שלה למיליוני הסוחרים המסתמכים על האתר כדי למכור את המוצרים שלהם
מערכת ice | 
אמזון (צילום JL IMAGES / Shutterstock)
במאמץ האחרון שלה להתמודד עם האינפלציה הגואה, אמזון מתכננת להעלות את המחירים שלה במהלך תקופת החגים, ולהעביר חלק מהעלויות המוגדלות שלה למיליוני הסוחרים המסתמכים על האתר כדי למכור את המוצרים שלהם.
החל מה-15 באוקטובר ועד ל-14 בינואר, מוכרי צד שלישי המשתמשים באמזון יצטרכו לשלם 35 סנט לכל פריט שנמכר בארה"ב או בקנדה, כך מסרה החברה אתמול (שלישי) למוכרים. עבור סוחרים המשתמשים ב-FBA, אמזון מטפלת בתהליך האיסוף, האריזה והמשלוח של פריטים.
"דמי החג" מגיעים בנוסף על החיובים הקיימים שהמוכרים משלמים עבור השירות והם משתנים בהתאם לגודל, קטגוריה והמשקל של הפריט. אמזון מסרה כי היא מיישמת את תוספת העלות לחגים בפעם הראשונה מכיוון ש"ההוצאות מגיעות לשיאים חדשים", מה שמקשה על החברה לספוג עלויות הקשורות לשיא עונת הקניות בחגים. "שותפי המכירה שלנו חשובים לנו מאוד, וזו לא החלטה שעשינו בקלות ראש", נמסר מהחברה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה