טלוויזיה

אמזון שוברת את הכללים: זה הצעד יוצא הדופן שחשפה

אמזון הגיעה להסכם עם חברת הענק למדידת רייטינג, לסיקור משחקי הפוטבול אותה היא משדרת
מערכת ice | 
צפייה בטלוויזיה (צילום unsplash)
המניה של אמזון ממשיכה לעלות למרות ההפסדים, והחברה מציגה ביטחון עצמי גבוה. החברה חתמה על הסכם עם חברת נילסן, על מנת שתמדוד את הרייטינג למשחקי ה"Thursday Night Football", משחקי הפוטבול המשודרים בפלטפורמת הסטרימינג Prime Video שלה, במסגרת מלחמות הסטרימינג.

העסקה מסמנת את הפעם הראשונה שבה נילסן תכלול דירוגים משירות סטרימינג בדוח הצפייה השבועי שלה בטלוויזיה, דו"ח של פיו נקבע הערך הכספי של זמן מסחרי (בכל הקשור למכירת פרסומות). לשירות הסטרימינג  של אמזון יש זכויות בלעדיות למשחקי יום חמישי של ליגת הפוטבול הלאומית בארה"ב (המשודרים בשידור חי) החל מהעונה הקרובה, והחברה אמרה למפרסמים שהיא מצפה שהסיקור שלה יקבל קהל גדול.
 
"שיתוף הפעולה שלנו עם נילסן יאפשר לנו לספק למפרסמים מדידות קמפיינים מוכרות כדי לבצע השוואות בין תפוחים לתפוחים", אמר סרישטי גופטה, מנהל מדידת מדיה באמזון. עסקת שלושת השנים תתחיל בין שתי החברות בספטמבר, בדיוק בזמן לתחילת ליגת הNFL החדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה