כסף וצרכנות

אמזון נכנסת לעסקי משלוחי המזון ומציעה משלוחים בחינם

אמזון נכנסת לעסקי משלוחי המזון אחרי שרכשה 2% מחברת 'Just Eat Takeaway', ותפעיל משלוחי מזון בחינם למשתמשי אמזון פריים בארה"ב במינימום הזמנה
מערכת ice | 
משלוחי מזון במקום שליחים (צילום freepik ,pixabay)
אמזון, חברת המשלוחים המצליחה של ג'ף בזוס, נכנסת לעסקי משלוחי המזון אחרי שרכשה 2% מחברת 'Just Eat Takeaway', כחלק מעסקה רחבה יותר עם קבוצת משלוחי המזון.
ההסכם יעניק למשתמשי 'אמזון פריים' בארה"ב חברות לשנה לשירות המנויים של 'Just Eat Grubhub', המציעה משלוח מזון בחינם במינימום סכום של הזמנה. העסקה נתנה דחיפה אדירה ל-'JET', אחת המפעילים הגדולים בעולם של אפליקציות משלוחי המזון.
הקבוצה איבדה יותר ממחצית משווי השוק שלה השנה כשהיא מתמודדת עם האטה בצמיחה וביקורת רבות מצד משקיעים על רכישת 'Grubhub' בשנה שעברה ב-7.3 מיליארד דולר. מניות הקבוצה עלו כעת ב-18% ל-16.24 אירו במסחר של היום (רביעי).
 
במסגרת העסקה, חלקה של אמזון ב-'Grubhub' עשוי לעלות ל-15%, וזה כמובן מותנה במספר מינימלי של לקוחות חדשים שיגיעו בעקבות העסקה. 'JET' הודיעה כי היא תמשיך לחקור באופן פעיל את המכירה החלקית או המלאה של 'Grubhub'. החברה הודיעה על תוכניות למכור את העסקים בארה"ב באפריל האחרון בעקבות לחץ כבד מצד המשקיעים.
ההסכם מגיע לאחר שאמזון ביצעה עסקה דומה בספטמבר האחרון עם המתחרה בבריטניה Deliveroo, המציעה למשתמשי פריים שנה של משלוחים חינם ללא הגבלה בפלטפורמה, בניסיון להרחיב את חבילת שירותי הפריים שלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה