השוק

בריל סוגרת רבעון: האם המכירות נפגעו כתוצאה מהקורונה?

קבוצת בריל מסכמת רבעון עם צמיחה בהכנסות לצד ירידה מתונה ברווחים, לאחר שהמכירות השנה נפגעו בעקבות גל האומיקרון
מערכת ice | 
חנות נאוטיקה (צילום יחצ)

קבוצת בריל העוסקת בייצור ושיווק פרטי לבוש ואופנה, פרסמה אתמול (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה. מכירות החברה מסתכמות בכ- 124 מיליון שקל, לעומת 98 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, גדילה של 27%.


השינוי מיוחס למספר פרמטרים: מצד אחד ברבעון הראשון של 2021 התרחש סגר שלישי בשל נגיף הקורונה ופגע במכירות לעומת רבעון ראשון של השנה הנוכחית שהיה ללא סגרים ועם עבודה רציפה. אך מנגד, במהלך הרבעון ראשון של 2022 נפגעו המכירות עקב התפשטות זן האומיקרון והשלכותיו. השפעה נוספת הייתה ביקוש השיא אשר נרשמו ברבעון הראשון של השנה שעברה, עם פתיחת המשק והחזרה מהסגר השלישי, וכן עיתוי חג הפסח אשר חל במהלך מרץ 2021 לעומת חודש אפריל השנה.


חג הפסח חל השנה ברבעון השני לעומת הרבעון הראשון בשנת 2021 , אולם הצליחה בריל להציג שיפור בשורת המכירות, למרות זאת את שורת הרווח התפעולי סיימה בריל ברווח של 11.4 מיליון שקלים השנה, המהווים ירידה לעומת 11.7 מיליון, ברבעון המקביל אשתקד.


גם בשורת הרווח הנקי סיימה בריל את הרבעון הראשון של השנה בירידה, עם רווח של 7.4 מיליון שקל, לעומת רווח של 8.1 מיליון שקלים ברבעון המקביל לשנת 2021. את זאת מסבירים בעיקר עקב הוצאות הפרשי שער לעומת הכנסות הפרשי שער ברבעון המקביל של 2021, כזכור את 2021 כולה, סיימה בריל עם רווח נקי של 49 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה