השוק

החברה הישראלית שרוצה להפוך כל אתר לפייסבוק הופכת לחדקרן

OpenWeb, שמאפשרת לכל אתר תוכן להקים רשת חברתית משלו על ידי הפיכת התגובות לפלטפורמת דיונים, מגייסת מיליוני דולרים ועוברת את רף השווי של מיליארד דולר
יאיר מור | 
לייק (צילום pixabay)
חברת OpenWeb הישראלית הודיעה הערב על השלמת סבב גיוס חמישי, שמוסיף לקופתה 150 מיליון דולר ומעלה את שווי השוק המוערך שלה ל-1.1 מיליארד דולר. בכך היא הופכת חד-קרן, חודשים בודדים לפני חגיגות העשור להקמתה.
החברה הוקמה ב-2012 על ידי נדב שובל, תחת השם Spot.IM, ומעסיקה 160 עובדים בשלושה סניפים: ישראל, ארה"ב (מניו-יורק) ואוקראינה (קייב). היא החלה כפלטפורמה לניהול התגובות לכתבות באתרים גדולים, וכיום מבטיחה להפוך כל אתר תוכן לרשת חברתית שלמה ועצמאית מבחינת פיקוח וסינון תכנים, ללא תלות בפייסבוק, טוויטר והאחרות. גולשים יכולים להירשם, להגיב, לדרג את התגובות על ידי הצבעות בעד ונגד (בדרך כלל אגודל מורם מול אגודל מופנה כלפי מטה) וכדומה. לטענת החברה, היא משרתת יותר מ-1,000 לקוחות, ביניהם ענקיות תקשורת עולמיות כמו פוקס ניוז, יאהו, טק-קראנצ' וטיימס, ובארץ אתרים כמו ישראל היום, גלובס, מעריב וספורט 5. בסך הכל, אומרת החברה, משתמשים בשירות שלה יותר מ-100 מיליון גולשים מדי חודש.
עד היום גייסה החברה 220 מיליון דולר. את הסיבוב הזה הובילו הקרנות Insight Partners ו-Georgian Partners, והשתתפו בו המשקיעים עומר ציגלר, הראל השקעות, Entrée Capital, Dentsu, ניו-יורק טיימס, Samsung Next וחבר הדירקטוריון פרופ' סקוט גלאווי. כעת, מתכוונת החברה להפנות את ההון הזה לגיוס עובדים, פתיחת סניפים חדשים ורכישת חברות וטכנולוגיות שיעזרו לה להרחיב את השירותים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה