השוק

פודקאסט? אמזון: העסקה הענקית של ענקית הסחר המקוון עם Wondery

החברה שבמסגרתה פועלות כמה מהתכניות מהמצליחות בארה"ב כמו Serial ו- Dr. Death, בדרך לידיים של ג'ף בזוס וחברת הענק שלו שגברה במרוץ על אפל וסוני וחתמה על הסכם מחייב שמוערך במאות מיליוני דולרים
כפיר אדר | 
אמזון, פודקאסטים, אפל, ספוטיפיי (צילום pixabay, Amazon)
עולם הפודקאסטים ממשיך לשגע את העולם, במיוחד במהלך תקופת הקורונה ואמזון הודיעה במהלך הלילה (אור לחמישי), על פי דיווח בארצות הברית, כי היא תרכוש את חברת הפודקאסטים העצמאית שנחשבת לגדולה בעולם Wondery, במסגרתה פועלות תכניות מהמצליחות בארה"ב כמו Serial ו- Dr. Death.
החברה הייתה בשיחות עם ענקית הסחר המקוון וכן עם אפל וסוני, אך כאמור אמזון "זכתה" בעסקה וחתמה על הסכם מחייב. עוד לפני כחודש פורסם כי לפי ההערכות החברה ביקשה מעל 300 מיליון דולר בעבור רכישתה, לאחר שבסבב הגיוס האחרון שערכה החברה ביוני 2019 השווי שלה עמד על כ-100 מיליון דולר בלבד.
עם עזרה קטנה מהקורונה, עולם הפודקאסטים שגורף את רווחיו בעיקר דרך הפרסום תפס בשנת 2020 תאוצה מטורפת בעולם כולו ובארה"ב בפרט, ולאחר שבאמצע 2018 היו כחצי מיליון פודקאסטים שונים, כיום יש לפי ההערכות מעל 1.5 מיליון פודקאסטים. על פי ההערכות עולם הפודקאסטים הכניס בשנה שעברה כ-1.3 מיליארד דולר, שמהווים למעלה מ-5% מעולם המוזיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה