רכב

הרכב החשמלי שיכבוש את כבישי ישראל? זו השחקנית החדשה בשוק

על רקע התחרות הגוברת בשוק הרכבים החשמליים בישראל, צבי נטע, יו"ר קבוצת "מכשירי תנועה", קיבל בימים אלו את המכוניות הראשונות של ענקית הרכב הסיני CHANGAN לניסוי והתאמה לשוק הרכב הישראלי
מערכת ice |  1
הרכב החשמלי של CHANGAN (צילום מורג ביטן)
הבוקר (ראשון) נודע כי על רקע התחרות הגוברת בשוק הרכבים החשמליים בישראל, וכניסת השחקניות הסיניות לשוק, צבי נטע, יו"ר קבוצת "מכשירי תנועה" הישראלית, קיבל בימים אלו את המכוניות הראשונות של ענקית הרכב הסיני CHANGAN לניסוי והתאמה לשוק הרכב הישראלי.
השיווק בישראל של רכבי CHANGAN יהיה כבר בתחילת חודש דצמבר הקרוב, עוד קצת יותר מחודש. הדגם הראשון שישווק, עוד השנה, הינו DEEPAL S7. ה-7S קרוסאובר חשמלי מתקדם, המשלב טכנולוגיה חדישה ועיצוב בולט ומרשים. מפרט הרכב עשיר בתכונות מתקדמות.
חברת "מכשירי תנועה" קיבלה את הזיכיון בישראל של חברת CHANGAN, שהינה יצרנית הרכב השלישית הגדולה בסין. רק בשנת 2023 מסרה החברה מעל 2.1 מיליון רכבים ברחבי העולם.
צבי נטע, יו"ר קבוצת "מכשירי תנועה", מסר: "אנחנו גאים בשותפות האסטרטגית עם יצרנית הרכב הסיני CHANGAN שמסמלת אבן דרך משמעותית בהתרחבות החברה בשוק הרכב בכלל והרכב החשמלי בפרט". קבוצת "מכשירי תנועה", מיבואניות הרכב הוותיקות בישראל, שמציינות 75 שנות פעילות בענף הרכב בישראל - נכנסת לראשונה לתחום הרכב החשמלי.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל מי שיקנה סיני, יאכל קש בעתיד, זכרו אותי (ל"ת)
    מיימון 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור