רכב

הרכב שישתלט על כבישי ישראל? זה המותג החדש שנוחת בארץ

ענקית הרכב הסיני CHANGAN מגיעה לישראל, כאשר קבוצת "מכשירי תנועה" מיבואניות הרכב הוותיקות בישראל קיבלה את הזיכיון בישראל לשווק רכבי חברת CHANGAN מיצרניות הגדולות בסין
מערכת ice | 
ביטוח רכב-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קבוצת "מכשירי תנועה" מיבואניות הרכב הוותיקות בישראל שמציינות 75 שנות פעילות בענף הרכב בישראל נכנסת לראשונה לתחום הרכב החשמלי. החברה חתמה הסכם לקבלת זיכיון להפצת רכבי היצרן הרכב הסיני CHANGAN בישראל בTop 3  בין יצרניות הרכב הגדולות בסין עם היסטוריה של למעלה מ – 160 שנה בתעשייה הכבדה.
חברת CHANGAN בחרה בקבוצת "מכשירי תנועה" מתוך הבנה ש"מכשירי תנועה" הינה החברה המתאימה ביותר לשווק את רכבי CHANGAN בישראל. בשנת 2023 מסרה החברה מעל 2.1 מיליון רכבים והצפי שבשנת 2024 תמכור 2.8 מיליון רכבים .

הדגם הראשון שישווק, עוד השנה, הינו DEEPAL S7. ה-7S הינו קרוסאובר חשמלי מתקדם המשלב טכנולוגיה חדישה ועיצוב בולט ומרשים. מפרט הרכב עשיר בתכונות מתקדמות כגון: בטיחות: 5 כוכבי בטיחות במבחן האירופאי .EuroNcap רמת אבזור בטיחות בדרגה 8 של משרד התחבורה. מרווח פנימי גדול: בסיס גלגלים באורך 2.9 מטרים, שני תאי מטען, קדמי ואחורי בקיבולת משולבת של 695 ליטר.
אבזור: מסך 15.6 אינץ' התומך בקישוריות אנדרואיד-אוטו ואפל CarPlay לשליטה מלאה על מערכות הרכב, תצוגה עלית לנהג וגג פנורמי כהה לאורך כל גג הרכב. הדגם יגיע בשלל צבעים חיצונים בשילוב צבעי פנים כגון כתום, שחור או לבן לבחירה אישית של הלקוח. במחצית השנייה של 2025 מתוכנן להיכנס גם דגם C-SUV חשמלי.
הערכות קבוצת "מכשירי תנועה" לשיווק דגמי CHANGAN בישראל כוללת בניית רשת מכירות חדשה בפריסה ארצית בתמיכת התפעול והשירות הרחבה והמקצועית של מכשירי תנועה. לטובת העניין החלה הקבוצה בגיוס אנשי מקצוע מתחום המכירות, שירות וטכני על מנת להעניק חווית לקוח בכל אחד מנקודות המפגש עם הלקוח (רכישה, שירות) , שבו מתמחה היבואן לאורך 75 שנות פעילותו.
יו"ר "מכשירי תנועה" צבי נטע: "אנו נרגשים להביא את חדשנותו של היצרן CHANGAN, ענק הרכב הסיני, לישראל. ה- DEEPAL S7 מייצג את עתיד תעשיית הרכב, ואנו בטוחים שהצרכן הישראלי יעריך את האיכות והחדשנות שמציע המותג.".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה