כסף וצרכנות

מהפכה בדיוטי פרי: זה מה שיקרה ב-5 השנים הקרובות

חברת ג'יימס ריצ'רדסון היינמן היא הזוכה במכרז להפעלת חנויות פטורות ממכס במעבר גבול בגין ובמעבר גבול נהר הירדן, במסגרת הזכייה במכרז, תפעיל ג'יימס ריצ'רדסון היינמן את החנויות במעברי הגבול, לתקופה של 5 שנים, עם אופציה נוספת להארכת החוזה ב- 36 חודשים נוספים.
מערכת ice | 
דיוטי פרי (צילום משה שי פלאש 90)
רשות שדות התעופה הודיעה אתמול כי חברת ג'יימס ריצ'רדסון היינמן, היא הזוכה במכרז להפעלת חנויות הדיוטי פרי במעברי הגבול לסיני (מעבר בגין)  ולירדן (נהר הירדן).  המכרז החדש להפעלת החנויות נקבע לתקופה של 5 שנים, עם אופציה להארכת החוזה בעוד 36 חודשים נוספים.
מסוף הגבול בגין, הנמצא כ- 10 ק"מ דרומית לאילת, מציין את נקודת הגבול הדרומית ביותר במדינת ישראל, אשר דרכה עוברים את הגבול לסיני. המסוף פתוח  24 שעות ביממה, כל ימות השבוע. מסוף הגבול נהר הירדן, הנמצא כ-10 ק"מ מזרחית לבין שאן, משמש כנקודת מעבר תיירים וסחורות לירדן.

המסוף פתוח בכל ימות השבוע משעות הבוקר ועד שעות הערב המאוחרות. סך שטח 2 החנויות הוא כ- 580 מ"ר-  תנאי המכרז החדש מאפשרים לזוכה להכפיל את שטח חנות הדיוטי פרי במסוף בגין.
מג'יימס ריצ'רדסון היינמן נמסר כי: " במהלך 12 השנים האחרונות, מפעילה ג׳י אר היינמן, את חנויות הדיוטי פרי במעברי הגבול לסיני ולירדן. ניסיונה הרב של החברה בתחומי הקמעונאות והפעלת חנויות פטורות ממכס, מעניקים לה את  כל הידע והמקצועיות, להמשך הפעלתן של החנויות במעברי הגבול. אנו נפעל לחוויית קניה משופרת, להרחבת מגוון המוצרים ואף לשירות קניה ושמירת מוצרים במקום, בדומה לשירות זה בנתב"ג. כרטיס  המועדון של  ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, המעניק  מבצעים, הנחות והטבות יחודיים, תקף  גם בחנויות שמעברי הגבול".
ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בבעלות חברת היינמן הגרמנית, מפעילה כיום חנויות בטרמינל 3 בנתב"ג, בטרמינל 1, חנויות בקצה שרוולי העלייה למטוסים, חנות ליוצאים מטרקלין הטיסות הפרטיות ודראג סטור במתחם שחקים. ג'יימס ריצ'רדסון היינמן מפעילה בנוסף לחנויות במעברי הגבול, גם חנות דיוטי פרי בנמל התעופה ע"ש אילן ואסף רמון. החברה מעסיקה כ- 1000 עובדות ועובדים הפועלים להבטיח לנוסעים חווית קניה ייחודית, בינלאומית ומרגשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה