רכילות עסקית

בשורה משמחת לטסים לחו"ל: החנות האהובה בדיוטי פרי חוזרת

לאחר תקופה של יותר מ- 7 חודשים, חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בטרמינל 1 נפתחת מחדש לציבור הנוסעים. החנות מציעה יותר מותגים ומוצרים במבצעים אטרקטיביים
מערכת ice |  1
שדה תעופה (צילום Magma Images)
עם תחילתה של המלחמה, נסגרה לפעילות חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי  בטרמינל 1.כעת, ב-2.6.24. לאחר תקופה של יותר מ- 7 חודשים, נפתחת חנות הדיוטי פרי בטרמינל 1, ותעמוד לרשות הטסים. החנות נפתחת לאחר שיפוץ וחידוש החנות, עם יותר מותגים, מוצרים ומבצעים.
הטסים העוברים בחנות, יוכלו להנות ממגוון מותגים ,כולל מותגים ומוצרים  שנוספו לתמהיל המוצרים בחנות כגון: מותג טיפוח השיער  K18, מגוון בשמים של מותג הפרימיום Creed, מותג האיפור המוביל Benefit, מותגי  Dior, CHANEL ועוד ועוד. 

(קרדיט: יח"צ)
בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, ממליצים לטסים לחו"ל לבצע את הזמנת המוצרים מראש, באמצעות אתר האינטרנט של החברה, לשלם בחנות ולאסוף את המוצרים בעמדת שמירת הקניות עם החזרה. לאלו הטסים מטרמינל 1, בשורה ענקית, שכן השירות מאפשר להזמין ולהנות ממגוון מוצרי הדיוטי פרי  המלא והמוכר.  
שני ענבר קריטי, סמנכ"לית שיווק ג'יימס ריצ'רדסון , מוסרת כי: אנו שמחים לפתוח מחדש את חנות ג'יימס ריצ'רדסון בטרמינל 1. למרות התקופה המאתגרת, שימרנו את צוות העובדים ככל הניתן.   אנו מברכים את העובדים שחזרו אלינו ואל מקום עבודתם ומאחלים לכל בית ישראל, קיץ שקט ונסיעה טובה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין להם אפשרות להיות זולים בשום פנים ואופן הכל בלוף ופ (ל"ת)
    אשר 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור