השוק

מהפכת האחים אמיר בשופרסל: זה המנכ"ל החדש שמונה

עינת פלד שפירא, מנכ"לית רשת "Be פארם", הודיעה על עזיבתה לפני שבוע, וכעת, האחים אמיר מינו למחליף את איתן סיידה, מי שרק בחודש יוני האחרון הצטרף לשורות החברה בתפקיד המשנה למנכ"ל
מערכת ice |  2
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
עינת פלד שפירא, מנכ"לית רשת "Be פארם" שמוזגה לרשת שופרסל בשנת 2020, הודיעה בשבוע שעבר כי למנכ"לי שופרסל אשר בבעלותם של האחים אמיר, על בקשתה לסיים את תפקידה. כזכור, מינויה היה בין המינויים הראשונים של מנכ"ל הרשת הקודם, אורי וטרמן.
הבוקר (ראשון) נודע כי אחרי עזיבתה של שפירא, האחים אמיר מינו את איתן סיידה לתפקיד מנכ"ל רשת "Be פארם". סיידה, שעבד במשך 20 שנה בסנו, הגיע בחודש יוני האחרון לשופרסל, אחרי שנבחר על ידי האחים אמיר כמשנה למנכ"ל של עינת פלד שפירא, וכחלק מהמהפכה של האחים אמיר מאז רכשו את שופרסל, הם מינו אותו אותו למנכ"ל החדש.
כזכור, אחרי שהודיעה על סיום תפקידה, פלד שפירא הודתה למנכ"לים על האמון בתקופת עבודתם המשותפת, והוסיפה כי היא בטוחה שרשת Be תמשיך להצליח ולשגשג גם בעתיד.
מנכ"לי שופרסל המשותפים הודו לעינת על תרומתה לקבוצה, ואיחלו לה הצלחה בהמשך הדרך. בחברה אמרו כי היא תפעל לאיתור ולמינוי מנכ"ל/ית לרשת Be פארם, וכעת הודיעו כאמור על מינויו של איתן סיידה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עשו להם כתבה מפרגנת בידיעות אחרונות של יום כיפור שיא הר
    הם תותחים 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיא הרייטניג ושם הראו איך המניה נסקה כבר 90% מתחילת השנה ...של שופרסל
    סגור
  • זה ממש לא מפרגן
    דנה 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה ממש לא מפרגנת בממון עליית מחירים חיסול מותג הפרטי מבצעים תלויים קנייה ופחות מבצעים פיטורי עובדים אז כן המניה עלתה, בטווח הארוך ללא בשורה של שירות ואיכות אין ערך ללקוח ונראה ירידה במכירות.
    סגור