תיירות

אייל ברקוביץ' משתלט על נתב"ג: זו ההודעה שלו לטסים לחו"ל

ברקוביץ' לקח את מיקרופון הכריזה ואמר: "ברוכים הבאים כאן אייל ברקוביץ', אני רוצה לברך אתכם לטיסת הבכורה של ארקיע 931 למנצ'סטר, עלו והצליחו ותיהנו זו עיר נהדרת. כל החברים שגרים שם, זו אחלה עיר. טיסה מהנה"
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ' (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אייל ברקוביץ' גם כן מתרגש. חברת התעופה ארקיע השיקה הבוקר (שני) את הטיסה הראשונה על הקו החדש למנצ'סטר - אנגליה.  את ההשקה ציינה ארקיע, בשער שלפני העליה למטוס. עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע ואיתו ברקוביץ, אגדת כדורגל - ששיחק בעבר במנצ'סטר סיטי, גזרו יחדיו את הסרט החגיגי לפני ההמראה ול'קוסם' היה גם מסר לנוסעים.
ברקוביץ' לקח את מיקרופון הכריזה ואמר: "ברוכים הבאים כאן אייל ברקוביץ', אני רוצה לברך אתכם לטיסת הבכורה של ארקיע 931 למנצ'סטר, עלו והצליחו ותיהנו זו עיר נהדרת. כל החברים שגרים שם, זו אחלה עיר. טיסה מהנה".
 
על מנת להמתיק עוד יותר את הטיסה הראשונה, חולק לכל נוסע פאי תפוחים עם דגלון בריטניה. בכל זאת מדובר בשעת בוקר מוקדמת ופיש אנד צ'יפס הרגיש לנו קצת כבד:) מלבד טיסה, ארקיע משווקת גם חבילות למשחקי הכדורגל הכי נחשבים בליגה האנגלית. הקו החדש יפתח בפני אוהדי הכדורגל הישראלים, עולם שלם של חוויות ספורט מעבר לים. מחירי הטיסות החל מ-450 דולר הלוך ושוב.

הקו החדש יופעל בתדירות של שתי טיסות בשבוע, בימי שישי ושני. לוח הטיסות יותאם בין היתר למועדי משחקי הפרמיירליג, של קבוצות המובילות בכדורגל האנגלי  - מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ליברפול ואברטון 
עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע: "בימים אלו שמרבית החברות הזרות אינן טסות לישראל ומספר הטיסות ליבשת הבריטית מצומצם, אנו נרגשים להשיק קו חדש למנצ'סטר ולפתוח בפני הישראלים שער כניסה חדש לאנגליה. עבור אוהדי הכדורגל הישראלים, זו בשורה של ממש. אני בטוח שהקו החדש יהיה מוצלח מאד ויענה על הביקוש ההולך וגובר לטיסות ליעדים עם תוכן ספורטיבי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא משועמם העיקר עוד כסף דעתו שווה לקליפת השום
    רות עבור 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש לעשות במנצסטר מוזאונים המוזיאון הלאומי של מנצ'סטר – זהו אחד המוזיאונים הגדולים והמפורסמים בבריטניה, עם אוסף עצום של יצירות אמנות, פריטים היסטוריים, ותערוכות על טבע ואנתרופולוגיה. מוזיאון המדע והתעשייה (MOSI) – עוסק בהיסטוריה התעשייתית והמדעית של האזור. תמצאו כאן תערוכות אינטראקטיביות על מכונות תעשייתיות, טכנולוגיה ומדעים. המוזיאון של הכדורגל הלאומי – מקום חובה לאוהדי הכדורגל. המוזיאון מציג פריטים הקשורים להיסטוריית הכדורגל האנגלי והעולמי. קתדרלת מנצ'סטר – קתדרלה גותית מרהיבה מהמאה ה-15, עם חלונות ויטראז' יפהפיים. אמנות ובידור: The Lowry – מרכז אמנויות רב תחומי עם גלריות לאמנות ותיאטרון המציג מופעים שונים.
    סגור