השוק

קרן אקספו נגד איילון: תובעת 2.8 מיליון מביטוח החיים של אלדד פרי

קרן אקספו תובעת את איילון חברה לביטוח על כספי פוליסת ביטוח החיים של אלדד פרי, שנרצח באוקטובר 2021. התביעה עומדת על 2.8 מיליון שקל, כולל פיצוי בגין ריבית שהפסידה לאחר הרצח
מערכת ice | 
אלדד פרי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, freepik, shutterstock)
קרן אקספו, חברה המעניקה אשראי חוץ בנקאי, הגישה תביעה בסך 2.8 מיליון שקל נגד איילון חברה לביטוח, במטרה לקבל את כספי ביטוח החיים של אלדד פרי, יזם נדל”ן שנרצח באוקטובר 2021. פרי היה בעל קבוצת פרי נדל”ן, שקרסה בשנת 2020. החשדות הם כי נרצח על ידי דניאל קדר, לקוח שרכש ממנו דירות בפרויקט.
הפוליסה, שנרכשה בשנת 2014, התחייבה לפיצוי של 2.3 מיליון שקל במקרה של מוות, אך קרן אקספו דורשת גם פיצוי נוסף של חצי מיליון שקל בגין ריבית שהפסידה מאז הרצח. לפי התביעה, פרי קבע את קרן אקספו כמוטבת בלתי חוזרת, כך שהקרן היא זו שתקבל את דמי הביטוח במקרה של מותו.
במהלך השנתיים שחלפו מאז הרצח, קרן אקספו ניסתה להשיג את הכספים מאיילון, אך טוענת כי לא קיבלה תגובות מספקות לבקשותיה. בדצמבר 2021, היא פנתה בבקשה לפדות את הכספים, אך לא קיבלה תשובה. איילון מסרה שהפוליסה בוטלה, והקרן מכחישה את טענותיה.
נציגי איילון ציינו כי לא הכירו את התביעה, והם מתכוונים לחקור אותה לאחר קבלתה. הקרן, המנוהלת על ידי אבי דויטש ושמעון הייבלום, הייתה חשופה במידה רבה לפעילות הנדל”ן של פרי, עם חובות שהגיעו לכמעט 200 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה