משפט

תושב ירושלים תבע את חברת האוטובוסים: קיבל פיצוי של 100 אלף שקל

תושב ירושלים תבע את סופרבוס לאחר ששתי בלימות פתאומיות באוטובוסים החמירו את מצבו הרפואי בעקבות ניתוח בצוואר. הפשרה כללה פיצויים בסך 100 אלף שקלים, לאחר שמומחה קבע כי התאונות פגעו בהליך החלמתו
מערכת ice | 
תחבורה ציבורית (צילום shutterstock)
גבר בן 58 מירושלים, שעבר ניתוח בחוליות הצוואר, תבע את חברת סופרבוס לאחר ששתי בלימות חירום באוטובוסים פגעו בהליך החלמתו. המקרה הראשון התרחש כמה שבועות לאחר הניתוח, כאשר האיש נסע באוטובוס בירושלים. הנהג בלם בפתאומיות, והמושב שעליו ישב הנוסע התנתק ממקומו, מה שגרם לו ליפול בעוצמה על רצפת האוטובוס ולהיחבל בגב, בכתפיים ובצוואר.
חודש לאחר מכן, התרחשה תאונה נוספת כאשר נסע באוטובוס עירוני. במהלך בלימה פתאומית נוספת של הנהג, התובע איבד את שיווי משקלו והוטח שוב ברצפת האוטובוס, מה שגרם לו לחבלות נוספות בכתפיים, בצוואר ובראשו. בעקבות הנפילה השנייה, הוזעק למקום אמבולנס שפינה אותו לבית החולים הדסה עין כרם לצורך טיפול רפואי.
בכתב התביעה, שהוגש על ידי עו”ד איתמר בן עמי, נטען כי שתי התאונות החמירו את מצבו הרפואי וגרמו לו לסבול ממגבלות תפקודיות קשות. הוא נאלץ להפחית בשעות עבודתו כמנהל מעבדת מחשבים, מה שגרם לו להפסדים כספיים משמעותיים. מומחה רפואי שמינה בית המשפט קבע כי התאונות החמירו את הנכות שממנה סבל קודם לכן, וכי חברת סופרבוס נושאת באחריות חלקית למצבו.
בסופו של דבר, הושגה פשרה בין הצדדים, וחברת הביטוח כלל, שביטחה את סופרבוס, הסכימה לשלם לתובע פיצויים בסך 100 אלף שקלים. ההסכם אושר בבית משפט השלום בפתח תקווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה