בארץ

עיריית שדרות נתבעת ב-12 מיליון שקלים בעקבות כישלון במיגוניות בעיר

תביעה תקדימית הוגשה נגד עיריית שדרות על ידי משפחות 13 הקשישים שנרצחו במהלך מתקפת חמאס, בטענה לרשלנות חמורה בעקבות כשל במיגונית החכמה, שגרם לתוצאות טראגיות באירוע הנורא
מערכת ice |  1
ראש עיריית שדרות, אלון דוידי (צילום מסך ערוץ 14)
ביהמ”ש המחוזי בתל אביב עוסק בתביעה תקדימית שהוגשה נגד עיריית שדרות בעקבות המוות הטרגי של 13 קשישים במהלך מאורעות ה-7 באוקטובר. המשפחות של הנרצחים, חלקם שנסעו במיניבוס, תובעות סכום מצטבר של כ-12 מיליון שקלים, בטענה לרשלנות חמורה מצד העירייה וחברת מוטורולה.
 
באותו יום, הקשישים ניסו להגיע ליום ספא בים המלח. בשעה 6:30, עם התחלת ירי רקטות לעבר שדרות, המיניבוס שלהם נתקע בצד הדרך. כשהם ניסו להיכנס למיגונית חכמה של העירייה שאמורה להיפתח אוטומטית במקרי חירום, הם גילו שהדלתות נעולות. למרות ניסי פתיחה מצדם ומצד השוטרים באזור, המיגונית לא נפתחה. דקות לאחר מכן, מחבלי חמאס הגיעו והתקפו את הקשישים.
 
 
בתביעה נטען כי המיגוניות בעיר היו מוזנחות וכי העירייה לא דאגה לתקינותן. עו”ד עומר חרל”פ, המייצג את המשפחות, מדגיש כי אילו המיגונית הייתה נפתחת, ניתן היה להציל את חייהם של הקשישים. הוא טוען כי העירייה אף ניסתה לטייח את המקרה והעלימה ראיות.
 
מעיריית שדרות נמסר כי היא משתתפת בצערן של המשפחות, וכי התביעה טרם התקבלה על ידה. לאחר שייבחנו הפרטים, העירייה מתכוונת להגיש את תגובתה לבית המשפט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראש עיר משת"פ של הממשלה הכושלת הזאת (ל"ת)
    צדקנית 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור