משפט

התפתחות במשפט רצח אלדד פרי: "חובות של כ-300 מיליון שקל"

התפתחות במשפט הרצח של יזם הנדל"ן, אלדד פרי. העדויות החדשות, חובות העתק לנושים ולחברות ומה קרה לילה לפני הרצח?
מערכת ice |  1
אלדד פרי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, freepik, shutterstock)
בשנת 2021 התרחש רצח מסתורי שזעזע את מדינת ישראל, במסגרתו נורה מספר פעמים יזם הנדל"ן, אלדד פרי, מחוץ לבית הכנסת בו התפלל ברחובות - ומת. שנתיים מאוחר יותר, ומשפט הרצח המחריד עדיין מתקיים, ויש בו לא מעט דרמות והתפתחויות.
על פי דיווח של הכתב שמעון איפרגן באתר "מאקו", ההתפתחות מגיעה מכיוונו של דניאל קדר, הנאשם ברצח בנסיבות מחמירות, שעל פי החשד הוא כאמור רצח את פרי ביריות מחוץ לבית הכנסת שבו התפלל המנוח, לאחר שרכש דירות בפרויקטים של החברה, ולא קיבל אותן בעקבות חובות אליהם נקלע אלדד פרי.
השבוע שעבר עלה על דוכן העדים משה סאלם, חברו של קדר, שהעיד כי קדר מעולם לא סיפר לו על אותן דירות שרכש. הנוסף לסאלם, גם עו"ד ארז חבר, כונס נכסים שממונה על העיזבון של פרי, העיד במשפט וסיפר כי לפרי היו חובות של למעלה מ-300 מיליון שקל, אליהם נקלע: "מדובר על קרנות ועל אנשים שאלדד חתם איתם על הסכמי הלוואה. החוב הגדול היה לקרנות והיתר לנושים רגילים", טען חבר בעדותו.
עוד סיפר חבר כי יום לפני הרצח המזעזע, הוא ופרי ישבו יחד כדי לקדם את הסדר הנושים בין פרי לחברות. הוא טען בפני השופט כי פרי היה גלוי לב איתו, שכן הוא הסביר לו מה עלול לקרות אם הוא לא יהיה גלוי, ופרי אכן שיתף עמו פעולה לטענתו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גביה/גוויה
    נחשון- יפו 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רק סקרן לדעת איך החובות במקרי רצח משולמים עד הגרוש האחרון.
    סגור