משפט

בנסיבות טרגיות: החשוד ברצח אלדד פרי ביקש להשתחרר

דניאל קדר, החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי, ביקש להשתחרר ממעצר למעצר בית, כאשר אחת הסיבות היא הליכתה בנסיבות מצערות של נכדתו בת ה-4
מערכת ice |  2
אלדד פרי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ב-15 באוקטובר 2021 נורה למוות יזם הנדל"ן אלדד פרי בעת שיצאה מתפילת שחרית בבית הכנסת בעיר מגוריו רחובות. לאחר תקופה קצרה נעצר דניאל קדר בן ה-64 בחשד כי הוא הרוצח. מאז הוא נמצא במעצר.
בשבוע שעבר שופט בית המשפט המחוזי מרכז-לוד עמית מכליס החליט כי קדר יישאר במעצר עד תום ההליכים וזאת מכיוון שקיימות ראיות לכאורה נגד קדר ועל פי השופט קיימה עילה למסוכנות של קדר.

"לטענת בא כוח המשיב, המשיב סובל מנכות ואולם מעובדות כתב האישום עולה שנכות זו לא מנעה מהמשיב לבצע את המעשים המיוחסים לו, ואין אף מחלוקת כי חרף נכותו מסוגל המשיב לרכב על אופנוע כבד", כתב השופט מכליס בהחלטתו.
סנגוריו של קדר, עורכי הדין לירן זילברמן וסתיו סער, ביקשו במהלך הדיון לבחון אפשרות לשחרר את קדר למעצר בית וזאת לאחר שנחשף כי לפני כחודשיים נכדתו של קדר בת ה-4 מתה בנסיבות טרגיות בחו"ל.
לפני החלטת השופט, התובע, גלעד ארליך, טען כי קדר| חובב ירי ומחזיק אקדח ברישיון. הוא מצולם ומתועד... מדובר בסבא חביב והמציאות הרבה יותר מורכבת. המסוכנות שלו זועקת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במדינה הזו אפילו הרוצחים נהיו חצופים (ל"ת)
    אא 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • הוא לא רוצח. הוא עובד נקיון. (ל"ת)
    בב 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור