TOP 5

חמש הקבוצות עם התקציב הגבוה ביותר בליגת העל

ליגת העל מעלה הילוך, ובצל המלחמה הקבוצות מתמודדות עם אתגרים כלכליים לצד קשיים מקצועיים. אלו חמשת הקבוצות עם התקציב הגבוה ביותר
מערכת ice | 
כדורגל (צילום shutterstock)
ליגת העל תחזור לפעילות אחרי פגרת הנבחרות, ומלבד האתגרים המקצועיים שנכפים על הקבוצות בעקבות המלחמה, ישנו גם הצד הכלכלי שדורש תשומת לב. התקציב של כל קבוצה הוא כלי משמעותי להצלחה בליגה. אלו הן חמשת הקבוצות שמובילות את הטבלה מבחינת תקציב.
1. מכבי תל אביב
תקציב: 120 מיליון ש"ח
מכבי תל אביב ממשיכה להוביל את טבלת התקציבים בליגת העל. המועדון, שנאלץ לארח את משחקיו האירופאיים מחוץ לישראל, מעמיד את התקציב הגבוה ביותר, מה שמאפשר לו להחזיק סגל רחב.
2. מכבי חיפה
תקציב: 105-110 מיליון ש"ח
אחרי איבוד האליפות, הקבוצה השקיעה סכומים גבוהים בשחקנים ובצוות המקצועי. אחרי שכבר הודחה מאירופה המטרה של הקבוצה בהנהגת ברק בכר, שחזר הקיץ למועדון, היא לא פחות מהמקום ראשון.
3. הפועל באר שבע
תקציב: 70 מיליון ש"ח
הפועל באר שבע ממשיכה להיות בין 3 הקבוצות המובילות, עם תקציב שמאפשר לה לתחזק סגל איכותי ולהתחרות בצמרת. עם המאמן החדש רן קוז'וק היעד הוא לתת פייט למכבי חיפה ומכבי תל אביב.
4. בית"ר ירושלים
תקציב: 51 מיליון ש"ח
עם תקציב המשלב חובות עבר, בית"ר ירושלים שואפת להתברג מחדש בין הקבוצות הגדולות של הליגה. הבעלים ברק אברמוב פתח את הארנק, ועם הקהל הצהוב שחוזר למלא את היציע, פחות מפלייאוף עליון יהיה בגדר כישלון.
5. מכבי נתניה
תקציב: 31 מיליון ש"ח
מכבי נתניה פתחה את העונה ברגל שמאל, ובקבוצה מקווים שהחזרה מהפגרה תסמן את שינוי הכיוון. כך או כך, התקציב שמעמיד הבעלים אייל סגל שם אותו במקום החמישי בליגה.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה