עסקי ספורט

תתחילו להתרגל: זה החוק החדש בליגת העל

חוק חדש שיחל מהעונה הבאה בליגת העל קובע כי במקרה ששחקן נפגע בראשו והוא הוחלף, החילוף לא יחשב כאחד מהחילופים של הקבוצה. כמו כן, במקרה שלקבוצה נגמרה מכסת החילופים, יואפשר לה לבצע חילוף נוסף על מנת להחליף את השחקן שנפגע בראש
מערכת ice | 
איצטדיון כדורגל הדמיה (צילום גולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים)
החל מהעונה הבאה, קבוצה תוכל להחליף שחקן במצב של פגיעת ראש והדבר לא יירשם לה כחילוף במסגרת מכסת החילופים והפעימות, כך קבע ה-IFAB, הגוף האחראי על חוקת משחק הכדורגל.
בהתאחדות לכדורגל קיבלו עוד טרם כניסת החג מייל בנושא שהועבר גם לאיגוד השופטים. בהמשך לתקנה שתחל כאמור מהעונה הבאה, אם הרופא באצטדיון יחליט כי שחקן לא יכול להמשיך בשל פגיעת ראש, לקבוצתו יהיה מותר לבצע עוד חילוף אחד על מנת להחליפו.
וגם, נתנון מעניין על התקנה החדשה - גם לקבוצה היריבה יגיע חילוף נוסף שלא ילקח בחשבון במספר החילופים והפעימות במקרה שהקבוצה השנייה הזדקקה לחילוף. הסיבה להחלטה היא חשש לבריאות השחקנים והסברה שבמשחקים קריטים גם שחקנים שיפגעו בצורה קשה בראש יבקשו להמשיך לשחק כדי לא להותיר את הקבוצה שלהם בחיסרון מספרי, דבר שיכול לסכן את חייהם. פיפ"א היתה בין אלו שהתעקשו על השינוי וזו לא פעם ראשונה שהיא מתערבת בחוקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה